ראש העיר עמנואל: ‘הבטחתי שלא אנוח עד שיהיה פתרון – והנה קרה’

ראש מועצת העיר עמנואל, מי שפעל בשבועות האחרונים ללא הרף לביטול ההנחיה שלא אפשרה תשלום במזומן בתחבורה הציבורית  - חוגג • "אין דבר כזה דבר אין פיתרון - לכל דבר יש פיתרון"
ישראל יוספי
ז' תמוז התש"פ / 29.06.2020 20:45

בעקבות חרדים 10: אלי גפני, ראש מועצת העיר עמנואל, מי שפעל בשבועות האחרונים ללא הרף לביטול ההנחיה שלא אפשרה תשלום במזומן בתחבורה הציבורית  – מאושר הערב.

בעקבות חרדים 10 • רגב: תושבי יו”ש יחזרו לשלם במזומן חצי מחיר

דווקא בימי קורונה: נוסע באוטובוס מבני ברק לעמנואל? שלם כפול

שלמו כפול: ביום רביעי אמרו שיהיה פתרון תוך יום-יומיים. אז אמרו

זאת לאחר ששרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב הנחתה את הרשות הארצית לתחבורה ציבורית לאפשר תשלום במזומן בתחבורה הציבורית, שהופסק עם פרוץ מגיפת הקורונה. התשלום במזומן יתאפשר לקשישים המוגדרים כ’אזרח וותיק’, תושבי יהודה ושומרון ומלווים של נוסעים עיוורים – ובעקבות כך ישלמו תושבי יו”ש רק חצי מעלות הנסיעה.

בשיחה עם עם חרדים 10 אומר ראש המועצה: “אין דבר כזה דבר אין פיתרון – לכל דבר יש פיתרון. אני שמח על הבשורה לכל תושבי יו״ש ועל שיתוף הפעולה של השרה מירי רגב וסגן השר אורי מקלב”.

גפני מוסיף: “היום הודיעו לי שהמצב חוזר לקדמותו. אמרו לי בהתחלה, סבלנות סבלנות – והנה זה קורה. הבטחתי שלא אנוח עד שיימצא פתרון לבעיה, ולאחר עבודה קשה מאוד שלי נמצא הפתרון. לא היה יום שעזבתי אותם, לחצתי עליהם וברוך השם היום הכל נפתר.

“לעולם אל תגיד אי אפשר. הכל אפשרי וזו הדוגמה לכך”.

גפני הודה “לשרה מירי רגב וסגן השר אורי מקלב שעומדים בהבטחות, וגם לעוזריהם – שלחצתי עליהם יום יום עד שנמצא פיתרון. אני שמח שהכל נפתר על הצד הטוב ביותר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות