הסגן כועס: ש”ס המקומית פוחדת מרובינשטיין, לא דואגת לרבנים שלנו

אריה ריבקינד
|
ז' תמוז התש"פ / 29.06.2020 19:46
עו”ד גדליהו בן שמעון, סגן ראש העיר בני ברק מטעם ש”ס, תוקף את סיעת ש”ס המקומית – וטוען: “פועלת נגד רצונו של נשיא ‘המועצת’, הם מפחדים מראש העיר שמבזה אותנו. רבני שכונות הספרדים לא מקבלים שכר כלל. העיקר צועקים על קיפוח בקופות החולים”

עו”ד גדליהו בן שמעון, סגן ראש העיר בני ברק מטעם ש”ס, תוקף היום (שני) את סיעת ש”ס המקומית וטוען כי היא פועלת נגד רצונו של נשיא ‘המועצת’, חכם שלום כהן.

“ש”ס בני ברק פועלת נגד רבני שכונות הספרדים, שאינם מקבלים שכר כלל. העיקר צועקים על קיפוח בקופות החולים – וכל זה כשעדיין אין רב עיר ספרדי”, אומר עו”ד בן שמעון בשיחה עם חרדים 10.

לפני כחצי שנה שיגר הסגן בן שמעון לראש העיר אברהם רובינשטיין ‘הצעה לסדר’, בה כתב: “בישיבת מועצת העיר הקודמת אושרו תקציבי הדת וברוך ה’ כן ירבו לצרכי חיזוק והיצור חומות בדת בעיר בני ברק. אך לצערי נודע כי מקומם של רבני העיר הספרדים בשכונות נפקד כבר למעלה מעשרים שנה מתקציבים אלו.

 

“בימים אלו מדברים על קידומים של (להבדיל) עובדי העירייה. אין ספק כי הדבר חשוב, אך רבני השכונות הספרדים אינם מקבלים שכר כלל, ועל כן אין ספק כי מנחילי התורה קודמים לעובדי העירייה”.

בן שמעון הציע למועצת העיר כי תקים ועדה שתטפל בנושא זה, כשבראש הוועדה יעמוד ראש העיר ויהיו חברים בה מ”מ ראש העיר חנוך זייברט, יו”ר סיעת שס אליהו דדון, והיועץ המשפטי.

אלא שעד כה, למרות שחלפה חצי שנה – דבר לא נעשה.

למה שס נגד?

בן שמעון: “כי ראש העיר נגד. וש”ס אפילו לא מנסה להשיג הצלחות בנושא. עובדה: אין רב עיר ספרדי בעיר התורה בבני ברק. הם מפחדים מראש העיר שמבזה אותנו. לא ראש עיר ספרדי ולא רב עיר ספרדי.

“כל הרבנים האשכנזים, המקבילים של הרבנים הספרדים, מקבלים שכר.

“מינואר הבטיחו לסדר וביקשו שנרד מזה, ולא קרה כלום. בקיצור, הם פועלים נגד הרצון של מרן ראש הישיבה שליט”א”.