אבי אמסלם מש”ס מזועזע: עושים סלקציה בתחנת החשמל באשדוד?

אריה ריבקינד
|
ו' תמוז התש"פ / 28.06.2020 11:02
סגן ראש העיר אשדוד מטעם ש”ס טוען כי חברות קבלניות העובדות עם תחנת החשמל באשדוד הורו שלא להביא למתחם התחנה עובדים מהרבעים שהוטלו תחת מגבלות • לדבריו, בוצעה אכיפה סלקטיבית ומחמירה גם בחוף הנפרד באשדוד

על רקע ההגבלות שהוטלו על הרבעים באשדוד בהם נרשמה אחוזי תחלואה גבוהים, טוען סגן ראש עירית אשדוד, אבי אמסלם מש”ס, כי חברות קבלניות העובדות עם תחנת החשמל באשדוד הורו שלא להביא למתחם התחנה עובדים מרבעים אלו.

תחת הכותרת “סלקציה בתחנת חשמל באשדוד”, כתב אמסלם בדף הפייסבוק האישי שלו: “הזדעזעתי לשמוע מפניה שהגיע אליי בצאת השבת, על הוראה שניתנה לחברות קבלניות לא להביא למתחם התחנה עובדים מהרובעים ג’, ז’, ח'”.

לדבריו, “זוהי החלטה בררנית ולא יעלה על הדעת שבחסות ממשלת ישראל, תהיה האפשרות לקטלג ולפגוע בתעסוקתם של עובדים מצויינים מאותם רובעים.

“פניתי לחברי, יו”ר ועדת הכלכלה של הכנסת ח”כ יעקב מרגי, שאני בטוח שהנושא קרוב לליבו ויטפל מול הגורמים הממונים עד לתיקון העוולה”.

ביום שישי האחרון טען אמסלם כי בוצעה אכיפה סלקטיבית ומחמירה בחוף הנפרד באשדוד. “הסלקציה שנעשתה בחוף הנפרד בשונה מכל החופים בעיר זיעזעה אותי יותר מכל. כבר לא מדובר ברחוב או רובע או במוסד חינוכי נגוע וזה מרגיש לי שהתנהגות זו מכפישה ציבור שלם המגיע ליהנות מחוף הים ולקבל הרגשה של סלקציה ואפליה משאר החופים בעיר.

“זה מזכיר לי ימים חשוכים שאין בכוונתי להשחיר יותר ממה שראו עיניי בכניסה לחוף הנפרד באשדוד. ימים חשוכים כמו בשואה ואני מצטער על ההשוואה אבל זה כבר עובר כל גבול”