‘לאנשים אין לחם וחלב, ורובינשטיין רוצה עוד כסף לממן יועצי תקשורת’

מועצת העיר בני ברק זומנה ל'ישיבה שלא מן המניין' כדי להטיל עוד תשלומי ארנונה • חבר המועצה יעקב וידר: "אין לעסקנים אפילו טיפת חמלה?! טיפת בושה?! בוחרים לשלוח שוב יד לכיסי תושבי בני ברק"
אריה ריבקינד
ד' תמוז התש"פ / 25.06.2020 23:05

מועצת העיר בני ברק זומנה על ידי ראש העיר אברהם רובינשטיין ל’ישיבה שלא מן המניין’ בתחילת השבוע הבא, כדי להטיל תשלומי ארנונה נוספים על תושבי העיר.

יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק, הגיב הערב: “נדהמתי לגלות שדווקא בימים אלו, כשבכל יום מתגלים בעיר עוד ועוד חולי קורונה, עסקני העירייה חזרו לעסוק בג’ובים וקומבינות ולא הסיקו שום מסקנה מקריסת העירייה והנזק העצום שהם גרמו רק לפני מספר שבועות”.

הוא הוסיף: “חמור מכך – העסקנים דורשים לכנס בבהילות את מועצת העיר ל’ישיבה שלא מן המניין’ בתחילת השבוע הבא, לא כדי להרחיב את מספר הבדיקות בעיר, לא כדי להרחיב את ההסברה ולא בשום נושא שקשור להצלת חיים, אלא כדי להטיל מיסים חדשים ותשלומי ארנונה נוספים על תושבי העיר!”

לדבריו, “הצעתי ואני חוזר על הצעתי לפטור לחלוטין את תושבי בני ברק מארנונה על התקופה שבה העירייה קרסה לחלוטין ובעיר כיהן איש צבא כראש העיר בפועל.

לדבריו, ההצעה החדשה “היא כבר שיא חדש. לדרוש ממשפחות שמתקשות לקנות עוף לשבת ואפילו לחם וחלב, בפרט בתקופה הקשה הזו, עוד ועוד ועוד כסף כדי לממן עוד עוד ועוד יועצי תקשורת שינסו לטשטש את בריחת העסקנים ברגע האמת ואת העובדה שהם פשוט לא מסוגלים לנהל עיר? אין לעסקנים אפילו טיפת חמלה?! טיפת בושה?!”

וידר מגיש: “גדודי יועצי התקשורת לא יעזרו. התושבים הרבה יותר חכמים ממה שהעסקנים חושבים. תשלומי הארנונה בבני ברק הם מהגבוהים ביותר במדינת ישראל, יותר מסביון, כפר שמריהו והרצליה פיתוח (!). בעוד ברשויות האחרות, כולל בשכנות לנו, רמת גן וגבעת שמואל, קיבלו החלטה לסייע לתושבים, לצמצמם את המיסוי ולא לייקר את הארנונה, דווקא כאן בבני ברק עסקני העירייה בוחרים לשלוח שוב יד לכיסי תושבי בני ברק”.

בהצעה דחופה לסדר ששיגר יו”ר סיעת הליכוד לראש העיר – הוא כותב: “תפקידם של שליחי ציבור הוא לשרת את הציבור ולא לשדוד את הציבור. לכן, אנו מחליטים:

1. עיריית בני ברק לא תעלה מיסים כלל בשנה הקרובה. 2. מנכ”ל העירייה יגיש למועצת העיר בתוך 30 ימים תוכנית התייעלות מקיפה, במטרה להוזיל את תעריפי הארנונה בעיר”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בושה וחרפה לעיריה שמנוהלת בידי עסקנים קומבינטורים!
    26/06/2020 00:54
    יוסי אפללו
  1. עד מתי יישבו כל התושבים בשקט… עירייה שגובה תשלום ארנונה מהיקרים בארץ ולא נותנת תמורה לתושבים.. עיריה שטמנה את ראשה בחול כשסגרו אותה הצבא. עיריה שנדבקים בה בכל יום עשרות ואפילו הסבר ורמקולים לתושבים אין. פעילויות ורווחה לתושבים אין. אז לאן הולך הכסף שלנו. לאן?? תושבים. תתעוררו. וידר לא צריך ליהיות לבדו במערכה