‘הוציא סכין מטבח’: כתב אישום נגד צעיר מחיפה שהתעלל בילדה דתית בת 10

הנאשם הסתובב בדירה ונכנס לחדרים נוספים ואז נכנס לחדר השינה של הילדה, סגר אחריו את הדלת ואז ניגש למיטתה - ותקף באכזריות • נוכח מסוכנותו מבקשת המאשימה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו
חיים טוויל
ג' תמוז התש"פ / 25.06.2020 15:16

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד צעיר בן 21, תושב חיפה, בגין עבירות של מעשים חמורים, התעללות בקטין או חסר ישע, כניסה והתפרצות למקום מגורים ופריצה לרכב.

מעובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עוה”ד לילך תמיר עולה, כי ביום שבת 6/6/20 לפנות בוקר, בסביבות השעה 4:00, הגיע הנאשם לבניין בו מתגוררת הקטינה, שהנה מתחת לגיל 14, בו היא מתגוררת בדירה עם משפחתה.

הנאשם הבחין כי חלון הסלון של הדירה פתוח, והחליט לפרוץ אל הדירה במטרה לבצע בה גניבה. הוא הרים ואז הסיר את רשת היתושים שהייתה מורכבת על גבי החלון, ונכנס דרך החלון אל תוך הדירה.

תחילה ניגש הנאשם למטבח, הוציא סכין מטבח מאחת המגירות ונטל אותה עמו על מנת לפתוח באמצעותה ארונות נעולים. הנאשם חיפש ברחבי הבית דבר מה לגנוב, ובשלב מסוים הבחין בצרור מפתחות ובו גם מפתחות לרכב תלויים על מתלה. אז החליט הנאשם לגנוב את הרכב.

הנאשם נטל את צרור המפתחות, פתח את הדלת הראשית של הדירה ויצא דרכה מהדירה אל הרחוב, שם איתר רכב השייך להורי הקטינה חונה בסמוך לדירה.

הנאשם פתח באמצעות המפתח את דלת הרכב, ונכנס לתוכו. אז הבחין הנאשם כי ברכב יש קודן, חשש שהתנעת הרכב תפעיל אזעקה והחליט להימנע מגניבת הרכב ולחזור אל הדירה.

הנאשם הסתובב בדירה ונכנס לחדרים נוספים ואז נכנס לחדר השינה של הילדה. הנאשם הבחין בילדה ישנה במיטתה, סגר אחריו את הדלת ואז ניגש למיטתה והתכופף בצמוד אליה. הנאשם החל לגעת ברגליה, והיא התעוררה משנתה בשל המגע – ואז תקף אותה הנאשם באכזריות.

הראיות בתיק כוללות ממצאי דנ”א רבים של הנאשם בזירה, על פרטים שונים, הודאה ושחזור של הנאשם, חקירת הקטינה על ידי חוקרת ילדים שמצאה אותה מהימנה ותיעוד רפואי.

נוכח מסוכנותו מבקשת המאשימה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות