“אבינו נגאל מיסוריו”: נפטר יהודה וקסמן אביו של החייל החטוף נחשון וקסמן

אביו של החייל נחשון וקסמן הי"ד שנחטף ונרצח בידי מחבלים לפני 25 שנה, נפטר לאחר מאבק במחלה קשה • נתניהו: "אחרי הרצח הנורא, יהודה בחר בחיים - חינך ולימד לערכים, לתורה ולאהבת העם והארץ" • משפחתו: "בהדסה עשו חסד של אמת, בעזרה בהקלה על הסבל ועל הכאבים"
יוני גרין
ג' תמוז התש"פ / 25.06.2020 14:06

יהודה וקסמן ז”ל, אביו של החייל נחשון וקסמן הי”ד שנחטף ונרצח בידי מחבלים לפני 25 שנה, נפטר היום (חמישי), בגיל 73,  לאחר מאבק ממושך במחלה קשה.

וקסמן הותיר אחריו את רעייתו אסתר, ששה ילדים ונכדים רבים.

באזכרה שנערכה לבנו בחודש תשרי האחרון, במלאת 25 שנה לחטיפה ולרצח, הדגיש וקסמן את הצורך באחדות בעם ישראל.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ספד לוקסמן: “שמעתי בצער על פטירתו של יהודה וקסמן, אביו של החייל נחשון וקסמן ז״ל שנחטף ונרצח בידי מחבלים ב-1994. אחרי הרצח הנורא, יהודה בחר בחיים – חינך ולימד לערכים, לתורה ולאהבת העם והארץ. בשמי, בשם רעייתי שרה ובשם כל אזרחי ישראל, אני שולח תנחומים לאסתר ולבני משפחתו. יהי זכרו ברוך”.

המרכז הרפואי הדסה: לצערנו אנו מודיעים על פטירתו של יהודה וקסמן בבית החולים הדסה עין כרם. משפחתו תודיע מאוחר יותר על פרטי הלוויתו.

בני משפחתו, ילדיו ורעייתו ביקשו למסור לציבור:

״ברוך ה׳ אבינו נגאל מיסוריו, כאשר השירות הפליאטיבי בהדסה עשו ממש חסד של אמת, בעזרה בהקלה על הסבל ועל הכאבים ובזכותם הוא נפטר כשהוא לא סובל. זה הדבר שהיה עבורו ועבורנו הכי חשוב ומשמעותי. אנו מודים לצוות הסיעודי והרפואי על מסירות ועל עבודת קודש”.

אנו בהדסה משתתפים עמוקות בצער המשפחה.

הלוויתו תצא בשעה 19:00 מקהילת ירושלים הר המנוחות בגבעת שאול.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות