הודעה פנימית בויקטורי: “לא למכור חלה לילדים, חרדים יבואו בגדודים”

רשת ויקטורי יצאה במבצע של חלה בשקל אחד • אבל הודעת תפוצה מקוממת במיוחד שהגיע לעובד באחד מסניפי החברה מדירה ילדי מגזר שלם מהמבצע • "החרדים ישלחו גדודי ילדים", נכתב בהודעה • מנכ"ל הרשת: "מדובר במתן דוגמא לא מוצלחת של עובד החברה"
חרדים 10
ג' תמוז התש"פ / 25.06.2020 13:54

הודעה מקוממת: רשת ‘ויקטורי’ שיגרה אתמול הודעת תפוצה מקוממת במיוחד שכללה התבטאות קשה נגד הציבור החרדי. כך חשף היום (חמישי) כרמל ליבמן בחדשות 12.

בהודעה מפורטות ההנחיות למבצע לחם או חלה לשבת בשקל שהושק היום.

לצד התנאי הידוע למבצע – חלה אחת ללקוח, מופיע תנאי שברשת ויקטורי לא פרסמו: אין אישור מכירה לילדים.

הסיבה שנכתבה בהודעת התפוצה: “החרדים ישלחו גדודי ילדים, לא מאושר”.

עובד באחד מסניפי הרשת אמר לחדשות 12: “קיבלתי את זה בתור הנחיה בקבוצה שלנו. זו הודעת תפוצה ברשת, לכל הסניפים שעוברת דרך כל המנהלים. ראיתי את זה והזדעזעתי. יש לנו ברשת לא מעט סניפים שמשרתים אזורים שגרים בהם חרדים, הם לקוחות שלנו. למה להגיד דבר כזה עליהם מאחורי הגב? אני מבין את ההיגיון לא לתת לילדים, כי ככה גם משפחה חילונית יכולה לשלוח כל פעם ילד אחר. אבל למה לדבר על גדודי ילדים של חרדים? זה גזענות ובמיוחד בימים האלו שהכל נגד החרדים”.

אייל רביד, מנכ”ל רשת ויקטורי אמר בתגובה: “אין אישור מכירה לילדים אלא רק למבוגרים ולא משנה מאיזה זרם הם. דתיים ושאינם כאחד. עלינו להקפיד כי כל משפחה הזקוקה ללחם תקבל ולא יהיה מצב של אגירה. מדובר במתן דוגמא לא מוצלחת של עובד החברה והנושא הובהר, טופל ותווך לכל עובדי החברה”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות