פיטורים בערוץ כנסת? שלח: לשקול שוב • סמוטריץ: להחרים את הערוץ

שלח: "לא היה לי שום קשר לחקירת העובדים בערוץ הכנסת וכמובן גם לא לפיטוריהם, שעליהם קראתי בתקשורת, אני חושב שצריך לשקול מחדש הפיטורים" • בצלמו: "עברו ימי מפא"י שבהם פיטרו שדרנים מהמחנה הלא נכון"
אבי כץ
ג' תמוז התש"פ / 25.06.2020 11:35

ח”כ עפר שלח מיש עתיד טען הבוקר (חמישי) כי לא היה לו שום קשר לחקירת העובדים בערוץ הכנסת ולא לפיטוריהם, בעקבות פרסום הסרטון הגנוז שתיעד את ההשתלחות שלו בתכנית ‘שחור ולבן’ בהגשת משה גלסנר ואבי בלום.

בציוץ שפרסם שלח הבוקר בחשבון הטוויטר שלו כתב שלח: “לא היה לי שום קשר לחקירת העובדים בערוץ הכנסת וכמובן גם לא לפיטוריהם, שעליהם קראתי בתקשורת. אבל מכיוון ששמי שורבב לעניין, אני חושב שצריך לשקול מחדש פיטורים של אנשים בעת משבר שכזה. אפשר וצריך לתת להם הזדמנות נוספת”.

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ׳ כתב בחשבון הטוויטר שלו: “פניתי הבוקר במכתב לכל חברי הכנסת בקריאה להימנע מלהתראיין בערוץ הכנסת עד שהנהלתו תחזור בה מפיטורי העובדות. במצב הזה הערוץ יאבד את זכות קיומו וניתן יהיה לבטל את ההסכם עם ההנהלה הנוכחית ולהוציא אותו למכרז חדש. אסור לנו לשתוק. שתיקה כהודאה”.

גם ארגון בצלמו מתגייס למען העובדים המפוטרים מערוץ הכנסת: “בזמן שמועצת העיתונות שותקת ומסרבת לגבות עיתונאים, ארגון בצלמו מתחייב –  לא נפקיר את העובדים.

“פנינו לשר התקשרות ויו”ר מועצת הכבלים והלויין בדרישה שימנעו את הפיטורים ולחילופין יתנו קנס כספי בסך מאות אלפי שקלים לערוץ, בהתאם לסמכותם החוקית”.

בנוסף דרשו בארגון מיו”ר ועדת הכנסת לקיים דיון דחוף בוועדה האחראית על הערוץ.

מארגון בצלמו נמסר: “עברו ימי מפא”י שבהם פיטרו שדרנים מהמחנה הלא נכון. לא ננוח עד שהם יחזרו. שתיקת התקשורת מוכיחה שוב – לא חופש העיתונות מעניין אותם”.

ערוץ הכנסת מופעל על ידי קבוצת RGE, בניהולו של ערן טיפנברון. הוא ממומן מכספי הכנסת ב-25 מיליון שקל בשנה.

אתמול פורסם כי הערוץ החליט לפטר שתי עובדות ועובד על רקע הסרטון שהודלף מהערוץ.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות