אייכלר: “תטילו סגר גם על הח”כים החרדים, שיעשו לנו פה פינה”

אייכלר על הסגר בשכונות החרדיות: "באיזו מדינה בעולם מטילים סגרים לפי אוכלוסיות?! אני קורא לראש הממשלה להתיר את הסגר מיד. אומרים שאין כסף למלוניות. אבל לבתי חולים, לשם מגיעים אלו שלא בודדו אותם, לזה יש כסף. סגר לא מרפא קורונה. רק הוצאת נשאים לבידוד במלוניות"
אריה ריבקינד
ב' תמוז התש"פ / 24.06.2020 17:51

בנאום תקיף שנשא היום (רביעי)  במליאת הכנסת, יצא ח”כ ישראל אייכלר נגד הסגר שהוטל על השכונות החרדיות בטבריה ועל העיר אלעד.

“לא במקרה הוטלו סגרים בגל הראשון רק על בני ברק, בית שמש ושכונות חרדיות בירושלים. גם היום, בגל השני, הוטלו סגרים רק בשכונות חרדיות בטבריה ובאלעד”, אמר הח”כ.

“אני קורא לראש הממשלה לפרוץ מיד את הסגר. סגר לא מרפא קורונה. רק הוצאת נשאים לבידוד במלוניות. זה מה שהפסיק את הגל הראשון, וזה מה שיפסיק גם עכשיו את שרשרת ההדבקה”.

ח”כ אייכלר הוסיף: “אם עושים סגר רק לחרדים, אולי צריך להטיל סגר גם על חברי הכנסת החרדיים. שישבו באיזו פינה עם מחיצות כדי שלא ידביקו את שאר חברי הכנסת.

“באיזו מדינה בעולם מטילים סגרים לפי אוכלוסיות?! אני קורא שוב לראש הממשלה להתיר את הסגר מיד. אומרים שאין כסף למלוניות. אבל לבתי חולים, לשם מגיעים אלו שלא בודדו אותם, לזה יש כסף. על המדינה להפסיק מיד את הסגרים, ובטח שלא לעשות אותם לפי אוכלוסיות”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אכן רעיון טוב לבודד אותך ואת כל הבעלזארס שמזלזלים במסכות ומזיקים לכולנו.
    25/06/2020 08:26
    צ'למער