הזמר ביקש צניעות בהופעות: “אני לא יכול לראות אישה לא צנועה”

הזמר המזרחי הוותיק עופר לוי, שפרסם בדף הפייסבוק שלו קריאה להגיע בלבוש צנוע להופעותיו - אומר בראיון: "בשנתיים וחצי האחרונות התחזקתי פי 700 אלף - אני שומר לשון הרע, שומר עיניים ושומר נגיעה - מקפיד מאוד בקלה כחמורה"
אבי כץ
ב' תמוז התש"פ / 24.06.2020 17:25

הזמר המזרחי הוותיק, עופר לוי, הרגיז חילונים לאחר שבפוסט שפרסם בדף הפייסבוק הרשמי שלו, קרא לנשים המגיעות להופעותיו להקפיד ולהגיע בלבוש צנוע.

לוי כתב כי בקשתו היא אישית וכי ישמח שייתייחסו אליה, על מנת שיוכל להרגיש בנוח ולתת את כולו בהופעות.

בריאיון לרשת ב’ אמר: “תשאלי כל גבר אמיתי – מה עדיף אישה פרוצה או אישה צנועה? אני רואה פריצות ונגעל, זה מעורר בי חלחלה”.

הוא הסביר: “אני לא יכול לראות אישה לא צנועה, זה חילול קודש. לא מתאים לי לעבור על עבירה חמורה, גם לא בעיניים. אני בתשובה כבר 26 שנים, עם עליות וירידות – כן או לא לוחץ ידיים, כן שומר או לא שומר נגיעה, מתבייש לא להעליב. בשנתיים וחצי האחרונות התחזקתי פי 700 אלף – אני שומר לשון הרע, שומר עיניים ושומר נגיעה – מקפיד מאוד בקלה כחמורה. אני לא יכול לעמוד כך על במה לשיר, מבחינה רוחנית, כשאני מכוון את כל השירה לקדושה”.

הזמר הוסיף: “הקול הוא לא שלי, אני בסך הכול צינור, כבל שמעביר את הדברים. אין לי ויכוח עם אף אחד, אני לא מסתכל בין כה וכה – היא מפסידה אותי, את עצמה ואת כבודה. אף אחד לא יעצור את עופר לוי, רק בורא עולם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עופר לוי
    25/06/2020 02:24
    עגי
  1. עופר לוי חוץ מהקול שהיה לך היופי שלא נשאר הגיל שהתבגרת והשכל שהלך אתה כבר לא שווה שמיעה בראשית הייתי שומעת דיר הייתי מגבירה את הרדיו עד שהרמקולים היו מתפוצצים היום אתה מבעס בשירה בטיפשות בניראות. ואתה כבר זקן יאללה הביתה ויש לך דרישות