בנט: הממשלה איבדה שליטה על המגיפה? רצים להאשים את החרדים

יו"ר ימינה יצא בגלי צה"ל נגד הסגר על הערים החרדיות: "החרדים יותר ממושמעים משאר האוכלוסייה, תרדו כבר מהציבור החרדי, הם לא שעיר לעזאזל" • "אני מוכן להיכנס לקואליציה גם בלי לקבל תפקיד שר אם ימנו אותי לפרוייקטור של המאבק בקורונה"
אריה ריבקינד
ב' תמוז התש"פ / 24.06.2020 12:09

שר הביטחון לשעבר ויו”ר ימינה נפתלי בנט יצא הבוקר (רביעי) בראיון ללוסי אהריש בגלי צה”ל נגד הסגר על הערים החרדיות.

“איבדו פה שליטה על המגיפה ואז מה הממשלה עושה? כל פעם שהממשלה מאבדת שליטה בקורונה – רצים להאשים את החרדים. סוגרים את אלעד, שכונות חרדיות, ואני אומר לך – החרדים יותר ממושמעים משאר האוכלוסייה”.

בנט הוסיף: “אני מסתובב בבני ברק, באלעד, מודיעין עילית ביתר עילית. הציבור החרדי מקפיד יותר מהציבור הכללי על מסיכות, מרחקים בסופר. תרדו כבר מהציבור החרדי, הם לא שעיר לעזאזל”.

בריאיון לרדיו 103 אמר בנט כי מציע לממשלה סיוע במאבק נגד התפשטות נגיף הקורונה:  “אני לא צריך להיות שר, כאזרח אני מתייצב לכל משימה, אני אקח את כל האירוע הזה, ואני אדע איך לגייס את המעבדות. אם יקראו לי להיות אחראי על המערכה מול קורונה, אני נכנס בדקה וחצי. גם מחוץ לממשלה אעשה את זה. אני משרת את העם שלי, את המדינה שלי”.

בנט התייחס לפרשת המיסים של ראש הממשלה, ואמר: “הדיון בועדת הכספים של הכנסת עם מיליון מובטלים בחוץ ועצמאים קורסים, בכנסת עוסקים ברצינות בבריכה של ראש הממשלה, זה לא מקובל. כל כך הרבה אנשים נאנקים וזה הדבר היחידי שצריך לעניין את כולם, מה שלא פרנסה זה לא מעניין, ובטח לא להתעסק בהטבות רטרואקטיביות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות