מרגי עקץ את נתניהו: “מה באמת? גם על ת”א ובאר שבע נראה אותך?”

ח״כ יעקב מרגי הטיח ביקורת חריפה בראש הממשלה, בעקבות ההחלטה להטיל סגר על חמש שכונות בטבריה ועל העיר אלעד: "אני לא רוצה לחשוב שקל יותר להטיל סגר על חרדים ומהשאר פוחדים"
אבי כץ
ב' תמוז התש"פ / 23.06.2020 23:27

יו״ר ועדת הכלכלה של הכנסת, ח״כ יעקב מרגי, הטיח הערב (שלישי) ביקורת חריפה בראש הממשלה בנימין נתניהו, בעקבות ההחלטה להטיל סגר על חמש שכונות בטבריה ועל העיר אלעד. 

נתניהו פירסם סרטון וכתב: “בעקבות עליית התחלואה בקורונה קיבלנו הערב בוועדת השרים את המלצת משרד הבריאות להטיל מגבלות על כמה שכונות בעיר טבריה וביישוב אלעד. מחר בבוקר נבדוק גם יישובים אחרים”.

מרגי הגיב בציץ: “מה באמת? גם על תל אביב באר שבע ובת ים נראה אותך? אני ממתין למחר”.

 

מרגי הוסיף וצייץ: “אני רואה את נתוני התחלואה ורוצה לחשוב שדואגים לחרדים יותר מאשר לתושבי תל אביב ובאר שבע, שהם עם נתוני תחלואה והדבקה גבוהים יותר.

“אני לא רוצה לחשוב שקל יותר להטיל סגר על חרדים ומהשאר פוחדים. שלא תתבלבלו, אני בעד לסגור אזורים מדבקים אבל בכל הארץ”.

איש התקשורת בצלאל קאהן מ’קול חי’ הגיב על הסגר: “כשאריה דרעי התפטר מתפקידו כאחראי קורונה במגזר החרדי (ואיתו יהודה אבידן) אף אחד מהפוליטיקאים החרדים לא התקשר לנסות ולשכנע אותו לחזור בו. התוצאה: כמות החולים בעליה, אין מנהל לאירוע והסגרים על איזורים חרדים יצאו לדרך”.

 

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נתניהו
    24/06/2020 11:14
    עמי
  1. לא נמאס לכם אתם מתלוננים על ראש הממשלה ובכל זאת נשארים איתו לא מבין במה הוא כל כך טוב בלדאוג לעצמו ואתם נותנים לא יד האדם הזה אין לא אלוקים