‘אפס, כלומניק’ • שלח על הריאיון הגנוז: התנצלתי על ההתפרצות

ח"כ עפר שלח מגיב לראשונה לסערה בעקבות התפרצותו על מגישי 'שחור לבן' בערוץ הכנסת: "אמרתי לו 'האם חדלת להכות את אישתך?', התנצלתי בפניו מיד על הדברים, והם הכירו בזה שהם עשו טעות"
חרדים 10
ל' סיון התש"פ / 22.06.2020 19:27

ח”כ עפר שלח מיש עתיד התייחס הערב (שני), בריאיון שהעניק לשלי יחימוביץ’ ויגאל גואטה ברשת ב, להשתלחות שלו בריאיון שהעניק לתכנית ‘שיחור לבן’ בערוץ כנסת.

בראיון הגנוז, שנחשף אתמול ב-ynet, שלח התפרץ לעבר שני המגישים משה גלסנר ואבי בלום – ואחר כך נטש את האולפן.

שלח: “התנצלתי בפני המראיינים, אבל כשאדם מציג דבר שהוא יודע שהוא לא נכון – זה לא לגיטימי. אני מרבה להתראיין אצל משה גלסנר, אני מיודד עם שני המגישים ברמה האישית. אנחנו הפוליטיקאים אפשר להטיח בנו הכול, ואני בדרך כלל יותר קר רוח.

“הייתה התייחסות לעלילה שהופצה בשעתו על ידי אנשים שגנץ שילם להם כסף, והעלילה הזו הוכחה בתוך שבוע כלא נכונה. כשבא אדם ומציג משהו שהוא יודע שהוא לא נכון, זה בעיניי לא לגיטימי. אמרתי לו ‘האם חדלת להכות את אישתך?’, התנצלתי בפניו מיד על הדברים, והם הכירו בזה שהם עשו טעות”.

שלח נשאל על ידי גלסנר על דיווחים שהיו במהלך מערכת הבחירות אודות איסוף חומרים נגד גנץ בתוך כחול לבן.

שלח התפרץ וביקש לעצור את ההקלטה: “הדבר הזה ייגמר בתביעה נגדך בבית המשפט, יש גבול. הריאיון הזה מבחינתי נגמר. אני לא צריך להכחיש את הדבר הזה. יש לך חוצפה של כלומניק, שיושב פה וחוזר על משהו שהוא שקר מוחלט. אני גמרתי להתראיין לכם, חתיכת אפס שכמוך”,

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שלח והדתיים
    24/06/2020 11:29
    שמעון
  1. שלח לא היה מתפרץ לו היה עיתונאי חילוני .הוא שונא שונא דתיים. חרדים. מתנחלים
    השנאה שלו כל כך עמוקה וגזעית הוא לא שולט בה.
    הנקודההעיקרית כאן אינה רק האלימות החוליגניות שלו .
    א ל א. השנאה לחרדים .
    השנאה שלו אנטישמית .ובעיקר לאחר הבחירות .