“בני גנץ מפתיע אותי”: למה ח”כ דודי ביטן החמיא ליו”ר כחול לבן?

על היחסים עם נתניהו: "היו מתחים בנינו, אבל אני נאמן לליכוד" • על עתיד הליכוד: "כולם אומרים שהם מתמודדים 'לאחר עידן נתניהו'. לא בטוח שאלה שנמצאים עכשיו בפרונט הם אלה שיהיו בעתיד"
אריה ריבקינד
ל' סיון התש"פ / 22.06.2020 18:41

יו”ר ועדת העלייה והקליטה, ח”כ דוד ביטן, אמר היום (שני) בריאיון לשלי יחימוביץ’ ויגאל גואטה ברשת ב כי הוא מופתע לטובה משר הבטחון.

“גנץ מפתיע אותי: לא משנה כמה מכות הוא מקבל, הוא מחזיק מעמד. הוא מחכה לרגע שהוא יהיה ראש הממשלה”, אמר ביטן.

חבר הכנסת ציין כי בעיניו יהיה קשה לפרק את ההסכם הקואליציוני: “הוא יכול להתפוצץ רק בנושא התקציב, או אם לפיד יגיע לסיכום עם נתניהו שהולכים לבחירות”.

על סוגיית הסיפוח אמר: “כחול לבן לא נמצאת במשחק בכלל, הבעיה היא ארצות הברית. מההתחלה כשהוגשה תוכנית טראמפ, הם לא היו שלמים עם הביצוע של סיפוח חד צדדי”.

יחסיו של ביטן עם ראש הממשלה בנימין נתניהו התערערו לאחר שחבר הכנסת ויתר על מינויו לשר החקלאות, בטענה שההליך עוכב שלא לצורך.

“היו מתחים בנינו, אבל אני נאמן לליכוד”, אמר. “ביקשתי מנתניהו את ועדת הכלכלה, ואחרי יומיים הוא נתן אותה לש”ס. שר אני לא יכול להיות, ואני גם לא רוצה להיות. אני הולך להפתיע את כולם בוועדת העלייה והקליטה”.

על עתיד הליכוד בעידן שאחרי נתנהו – אמר ביטן:”כל עוד הציבור ירצה את ראש הממשלה, ויהיו לנו בסקרים הרבה מנדטים – הליכוד לא יעשה שום שינוי. כולם אומרים שהם מתמודדים ‘לאחר עידן נתניהו’. לא בטוח שאלה שנמצאים עכשיו בפרונט הם אלה שיהיו בעתיד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות