נבהל? גנץ: מוותר על מעון חליפי וכיסוי ההוצאות של בני משפחתי‎

במסמך שנשלח ליו"ר ועדת הכספים מתוארות ההטבות שמהן ייהנה ראש הממשלה החליפי • בעקבות פרסום המסמך - הודיע גנץ: מוותר על העמדת מעון מטעם המדינה ומודיע כי מעוני הפרטי ישמש כמעון חלופי ולפיכך אין כל צורך שהמדינה תעמיד לרשותי כל מעון אחר
חרדים 10
כ"ט סיון התש"פ / 21.06.2020 19:58

שר הביטחון בני גנץ הודיע היום (ראשון) ליו”ר ועדת הכספים משה גפני כי הוא מוותר על שורה של תנאים הקשורים בהוצאות המדינה, מתוקף תפקידו כראש ממשלה חליפי.

זאת בעקבות פרסום מסמך החושף את חבילת ההטבות ממנה יהנה ראש הממשלה החליפי –  קודם גנץ ובהמשך בנימין נתניהו.

גנץ הודיע ליו”ר ועדת הכספים כי הוא מוותר על העמדת מעון מטעם המדינה וכי ביתו הפרטי ישמש כמעון חליפי. “לאור העובדה כי מעוני הפרטי ישמש אותי בתקופת שירותי כראש ממשלה חליפי, הנני מוותר גם על כל ההוצאות המפורטות בסעיף כאמור ביחס למעון, לרבות העמדת צוות עובדים, הוצאות הקשורות בנכס עצמו, תחזוקתו, כולל הוצאות אירוח ככל שיידרשו”, כתב גנץ.

לאור הוויתור על מעון מטעם המדינה, הודיע גנץ כי גם אין לו צורך בהוצאות אחסון והובלה של תכולת המעון הפרטי. עוד כתב גנץ כי הוא מוותר על הוצאות הכלכלה עבור זוגתו ובני משפחתו המתגוררים עמו.

ועדת הכספים צפויה לדון ביום שלישי הקרוב בבקשה להשוות את תנאי שכרו של ראש הממשלה החליפי בני גנץ לשכרו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, הקמת מעון חליפי ונשיאה של המדינה בכלל ההוצאות הנדרשות לתפעול ולאחזקת המעון.

בהצעה שתובא לוועדת הכספים נכתב: “אוצר המדינה יישא בכל ההוצאות הנדרשות לתפעול ולאחזקת המעון, ובכלל זה צוות עובדים, הוצאות כלכלה של ראש הממשלה והמתגוררים עמו, הוצאות אירוח, וכן כל הוצאה לאחזקת המעון ולתחזוקתו”.

עוד נכתב: “שירותי המעון יינתנו על ידי צוות העובדים במשרד ראש הממשלה לרבות עובדי המעון הרשמי, , אולם המנהל הכללי של משרד ראש הממשלה רשאי לאשר שהשירותים יינתנו בדרך אחרת”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות