יוגש בג״ץ: למה דירת השרד ששווה 15 מיליון דולר רשומה ע״ש נתניהו?

תנועת אומ״ץ פנתה לשר החוץ גבי אשכנזי, בבקשה להתערבותו המידית: דירת שרד בניו יורק עדיין רשומה על שמו של נתניהו, שהיה שגריר ישראל בניו יורק לפני 33 שנה • בתנועה מאיימים: במידה והנושא לא ייפתר - נפנה בעתירה לבג"ץ
אריה ריבקינד
כ"ט סיון התש"פ / 21.06.2020 14:09

יו״ר תנועת אומ״ץ, פליצ׳ה פלד, ויו״ר המועצה הציבורית שליד אומ״ץ, עו״ד יצחק מינא, פנו בשבוע שעבר לשר החוץ גבי אשכנזי, בבקשה להתערבותו המידית בעניין אי סדרים מהותיים ברישום דירת שרד בניו יורק, ששוויה 15 מיליון דולר, שעדיין רשומה על שמו של נתניהו, שהיה שגריר ישראל בניו יורק לפני 33 שנה.

כל פניותיה של תנועת אומ״ץ  למשרד החוץ, לפרקליטות וליועץ המשפטי לממשלה הושבו ריקם עד היום.

בתנועת אומ״ץ מבקשים לבחון כיצד הדירה נרשמה על שמו של שגריר ישראלי, כאשר מעולם לא נרשמה דירה כלשהי בעולם על שמו של שגריר, אלא רק על שמה של המדינה שהיא הבעלים של הדירה.

דירת השרד בניו יורק, הממוקמת בשדרה החמישית, נרשמה על שמו של נתניהו והיא רשומה על שמו עד היום, מבלי שמשרד החוץ פעל והצליח להביא את החזרת הדירה על שם המדינה.

אומ״ץ מבקשת את התערבותו האישית של שר החוץ, על מנת למצוא את הפתרון האולטימטיבי לסוגיה זו.

כתב חרדים 10 מציין, כי בתנועה מאיימים, כי במידה והנושא לא ייפתר, מתכוונת אומ״ץ לפנות בעתירה לבית המשפט העליון על מנת לשים קץ להתנהלות לקויה זו של משרד החוץ.

אומ״ץ העבירה לשר החוץ את כל פניותיה בעבר להסדרת הנושא.

העתקים הועברו לשר המשפטים אבי ניסנקורן, היועמ״ש ד״ר אביחי מנדלבליט, פרקליטות המדינה ומנכ״ל משרד החוץ.

תנועת אומ״ץ, אזרחים למען מנהל תקין וצדק חברתי ומשפטי, עומדת בראש המאבק בשחיתות השלטונית ופועלת למען הקניית ערכי המנהל התקין, טוהר המידות והדמוקרטיה.

כמו כן פועלת תנועת אומ״ץ למען צדק חברתי ומשפטי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מענה
    22/06/2020 12:20
    מ
  1. נמאס מהחזירות הזו אוהבים אותך ביבי אבל נהיית חזיר. 4 דירות בישראל. 3 בירושלים. ו 1 בקיסריה. ומתגלה אחד באמריקה (מעניין אם רק אחד?) זו חזירות לנצל את האוצר לתשלום הוצאות ריקניות.