ההתבטאות נגד בוחרי נתניהו: רינה מצליח הושעתה לשבוע

המגישה הבכירה של חדשות 12 הושעתה למשך שבוע בעקבות ההתבטאות הגסה כנגד תומכי ראש הממשלה בנימין נתניהו • לא תשתתף בפאנל 'אולפן שישי' ולא תגיש את 'פגוש את העיתונות' השבוע • בצלמו: "התקשורת חייבת להיות מכבדת. נמשיך ונעקוב אחרי רינה מצליח ושאר השדרנים"
אבי כץ
כ"ט סיון התש"פ / 21.06.2020 12:14

מנכ”ל חברת החדשות של ערוץ 12, אבי וייס, השעה הבוקר (ראשון) את מגישת התוכנית ‘פגוש את העיתונות’ מעבודתה למשך שבוע, לאחר שהתבטאה בגסות חריגה כנגד תומכי ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בעקבות ההחלטה, מצליח לא תשתתף בפאנל ‘אולפן שישי’ ולא תגיש את ‘פגוש את העיתונות’ השבוע.

מארגון בצלמו נמסר: “אנחנו מברכים על ההחלטה. הגיע הזמן שמי שמעליב ופוגע בקרבנות וציבורים גדולים ייענש. התקשורת חייבת להיות מכבדת. נמשיך ונעקוב אחרי רינה מצליח ושאר השדרנים ונוודא שכולם מכבדים את אזרחי ישראל. חופש הביטוי כן. חופש השיסוי והההעלבה לא”.

מוקדם יותר היום פנתה תנועת הליכוד למועצת הרשות השנייה ולמועצת העיתונות בעקבות דבריה של העיתונאית. מהליכוד נמסר כי התנועה באה “בדרישה להפעיל אמצעי פיקוח ואכיפה כנגד מסע ההסתה המתמשך של מצליח נגד מצביעי הליכוד והימין”.

אמש, בסוף התוכנית, התנצלה מצליח: “מקודם בדיון עם הפרשנים שלנו השתמשתי בדוגמה להביע עד כמה התומכים של נתניהו נאמנים לו. יכול להיות שהבחירה לא הייתה כל כך מוצלחת”.

ההתבטאות עוררה סערה קשה במערכת הפוליטית, וקולות רבים דרשו לפטר את מצליח. בחדשות 12 הסתפקו, כאמור, בהשעיה למשך שבוע.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב אמש לדבריה בציוץ בחשבון הטוויטר שלו: “רינה מצליח תתביישי! השנאה החולנית שלך למצביעי הליכוד ולי הגיעה לתהומות חדשים, קודם קראת לנו עדר עיוור ועכשיו הגעת לשפל שאי אפשר בכלל לחזור עליו ואת עוד מתיימרת להיות ‘עיתונאית’. בושה וחרפה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות