אלי אבידר עלב באמיר אבגי מגל”צ – והקפיץ לאנשי תקשורת ‘פיוז’

ח"כ אלי אבידר תקף את ראש הממשלה, טען כי הוא משתלט על כלי התקשורת - ועל הדרך העליב את איש התקשורת אמיר איבגי • כמה עיתונאים התקשו להבליג: מה יש לנבחר ציבור לעלוב ככה בעיתונאי? על מה?"
אבי כץ
כ"ז סיון התש"פ / 19.06.2020 00:52

ח”כ אלי אבידר מישראל ביתנו תקף במהלך בנאום במליאת הכנסת את ראש הממשלה בנימין נתניהו וטען כי הוא משתלט על כלי התקשורת.

בהמשך עבר אבידר לדבר על גלי צה”ל ותיאר כיצד הפכה מ”תחנה פופלארית ומפוארת” כלשונו, ואז נתניהו “החדיר לשם את שופר הדיקטטורה יעקב ברדוגו שמהדהד את השקרים שמכתיבים לו מבלפור”.

בהמשך גם תקף את העיתונאי אמיר איבגי – ועלב בו: “אפילו לאמיר איבגי נמצא תקן בגלי צה”ל, כראש מערכת החדשות, לא פחות”.

אריאל שנבל ממקור ראשון הגיב הערב: “אמיר אבגי הוא עיתונאי בערך כל חייו, מעיתונות נוער דרך כלי תקשורת מקומיים ועד ארציים. אבל אלי אבידר מעז לעלוב בו ולומר מעל במת הכנסת ש’אפילו לאמיר אבגי נמצא תקן בגלי צה״ל, כראש מערכת החדשות, לא פחות’. אני מתבייש שאתה נבחר ציבור”.

איש התקשורת אסף ליברמן מ’כאן’: “נחשפתי רק עכשיו לצילום המסך הזה של שנבל וזה פשוט מקפיץ לי את הפיוז. מה יש לנבחר ציבור לעלוב ככה בעיתונאי? על מה? מה זה “ואפילו לאמיר איבגי נמצא תקן”? למה לא? לא החלפתי עם איבגי מילה בחיי, אבל אין לי סיבה לחשוב שהוא איש לא הגון שצריך לספוג עלבון כזה”.

אבי מימרן, מגיש המהדורה המרכזית ב’קול חי’, הגיב: “שאלי אבידר מקדיש לעיתונאי את אחד מבין שלל משפטיו הדיביליים, זו לגמרי מחמאה”.

 

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כי אמיר איבגי הוא עוד לקקן מרוקאי בשרות ביובי שזוכה לקדום.
    19/06/2020 06:09
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. כי אמיר איבגי הוא עוד לקקן מרוקאי בשרות ביובי העבריין הסידרתי שזוכה לקדום.

  2. איש רע
    19/06/2020 13:18
    שי
  3. יהיר ומרושע לא שמעתי ממנו אף לו פעם אחת מילה לטובת הציבור.
    הוא עסוק עכשיו ורק בלפזר רעל.

  4. שמאלנים פרמיטיבים
    05/07/2020 19:02
    יהודי גאה ...
  5. מעצבן אותכם השמאלנים שהתקשורת קצת מתחילה להיות מאוזנת ????? איפה הנאורות שלכם כשזה לא נוגע לערבים מסתננים וכל מפירי החוק בכל צורה שהיא , הההאא שכחתי גם על הדיקטטורה השיפוטית אתם מגנים , מדהים , הספקתם הרבה כשלא שמנו לב , הגיע הזמן לעשות לזה סוף , מזוחיסטים שכמותכם .