צפו: פרשים ניסו לחסום האלפים בהלווית האח של אדמו”רי תולדות

במאה שערים נערכה הלוויתו של הרה"צ רבי אהרן קאהן זצ"ל, אב"ד קהילת 'דברי אמונה' במונסי, שנפטר במגיפת הקורונה • כוחות משטרה ופרשים מנעו מאלפי החסידים לצעוד להר הזיתים - וסגו קריאות נאצה • בן 25 נפצע באורח בינוני כשנפל מגובה עם גדר מברזל בהר הזיתים
יוסף גרינבוים
כ"ו סיון התש"פ / 17.06.2020 23:37

בשכונת מאה שערים בירושלים התקיימה הערב (רביעי) הלוויתו של הרה”צ רבי אהרן קאהן זצ”ל, אב”ד קהילת ‘דברי אמונה’ במונסי ובנו של האדמו”ר מתולדות אהרן זצ”ל – שנפטר בניו יורק בגיל 69, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה.

ארונו הובא היום אחר הצהרים ארצה במטוס פרטי.

מסע הלוויה יצא מחצר חסידות תולדות אברהם יצחק ברחוב סלנט, שם ספדו לו אחיו האדמו”רים מתולדות אהרן, תולדות אברהם יצחק ומבקשי אמונה.

לאחר ההספדים, ליוו את המיטה, כמנהג קהילת תולדות אהרן, רגלי להר הזיתים.

המשטרה ניסתה למנוע מאלפי החסידים לצעוד אחרי המיטה – והציבה כוחות רבים, כולל פרשים. בין הצדדים התפתחו מהומות, כאשר המלווים זועקים קריאות נאצה לעבר השוטרים. למרות מאמצי המשטרה, רבים מהמלווים הצליחו להגיע עד הר הזיתים.

האחים מתולדות לאחר הקבורה. צילום: באדיבות מ’פ’

אחד המלווים, צעיר כבן 25, נפצע באורח בינוני כתוצאה מנפילה מגובה, תוך כדי הלוויה בהר הזיתים.

מרדכי דהן ויוסי אייזנשטיין, חובשים ביחידת האופנועים של איחוד הצלה, סיפרו: “כשהגענו למקום נתקלנו בצעיר שנפל מגובה של כ-3 מטר עם גדר מברזל שקרסה עמו. הענקנו לו סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים כשהוא סובל מחבלות ופציעות בראשו ובפלג גופו העליון”.

 צילום: באדיבות פלורליסט
הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    למה הם לא מפעילים סוסים
    18/06/2020 10:52
    יעקב
  1. בחוף הים. גם שם יש אלפים . אלה בהלויה כואבת של אדם גדול, ואלה מבלים סתם מתוך צפצוף מכוון על הוראות הממשלה. שאוחנה יתחיל להפשיל שרוולים. יש לו הרבה עבודה.

  2. חבל שהמשטרה מתעסקת עם היצורים המתועבים האלה
    18/06/2020 14:23
    ישעיהו
  3. הם בכלל לא יהודים-הם ערב רב אספסופי.

  4. מה שוב השם של המחלה שממנה הרב נפטר
    21/06/2020 09:39
    חיים
  5. איכס כאילו אנשים טיפשים בכח