יולי אדלשטיין מזהיר: לא תקשיבו לי? הפה שהתיר הוא הפה שיסגור

שר הבריאות נשא דברים במהלך דיון בקבינט הקורונה והדגיש את העלייה המדאיגה בתחלואה בנגיף: "אם לא תהיה משמעת של הציבור להנחיות משרד הבריאות ופעילות לפי התו הסגול – באותו יום נסגור גם את הרכבת וגם את מוסדות התרבות"
אריה ריבקינד
כ"ה סיון התש"פ / 17.06.2020 20:35

שר הבריאות יולי אדלשטיין הזהיר הערב (רביעי), במהלך ישיבת קבינט הקורונה, מפני הריפיון בציות להוראות משרדו הנוגעות לנגיף הקורונה.

“משרד הבריאות תומך בפתיחת הרכבת לפי המתווה שגובש ותומך בפתיחת מוסדות התרבות לפי המתווה”, אמר השר. “באותה נשימה אני מסתכל בעיניים של הציבור ושל השרים ואומר: הפה שהתיר הוא הפה שיסגור”.

הוא ציין, כי “אם לא תהיה משמעת של הציבור להנחיות משרד הבריאות ופעילות לפי התו הסגול – באותו יום נסגור גם את הרכבת וגם את מוסדות התרבות. לא ניקח על עצמנו את העלייה בתחלואה כיוון שלא מקשיבים להנחיות”.

מספר הנדבקים בנגיף הקורונה ביממה האחרונה זינק ב-288 בני אדם. מספר החולים בישראל עומד על 3,993 בני אדם, מצבם של 36 מוגדר קשה ו-29 מונשמים.

מוקדם יותר קבעה הממשלה להכריז על על שתי שכונות בערערה ושתי שכונות ברהט כעל אזורים מוגבלים. לפי ההחלטה, יימנעו בשכונות הללו התקהלויות של יותר מעשרה בני אדם וייסגרו בתי הספר.

כמו כן, בממשלה מתכוונים להטיל סגר חלקי על שכונת עג’מי ביפו. עוד נודע, כי נשקלת האפשרות להטיל מגבלות גם על שכונת צהלון ביפו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות