הנקמה של זנדברג: מציעה – שרים לא יוכלו לנסוע ברכב השרד בשבת

הצעתה של ח"כ זנדברג להפעלת תחבורה ציבורית בשבת ובחג נפלה ברוב של 56 מול 23 • בתגובה הניחה הצעת חוק חדשה: "על חברי הממשלה לגלות אחריות ודוגמה אישית ולהשבית את רכבם הממשלתי בשבת"
אריה ריבקינד
כ"ה סיון התש"פ / 17.06.2020 15:14

לאחר שהכנסת הפילה היום (רביעי) את הצעת החוק לתחבורה ציבורית בשבת – ח”כ תמר זנדברג הגישה הצעת חוק חדשה: “איסור שימוש ברכב ממשלתי לשר וסגן שר ביום המנוחה”.

לפי הצעת החוק, שרים לא יוכלו להשתמש ברכב השרד שלהם בימי שבת. 

בדברי ההסבר להצעת החוק, כתבה זנדברג: “על חברי הממשלה לגלות אחריות ודוגמה אישית ולהשבית את רכבם הממשלתי, אשר ממומן מכספי הציבור, ביום המנוחה השבועי ובימי חג, כל עוד הציבור שאינו מחזיק ברכב פרטי אינו יכול להשתמש בתחבורה ציבורית בימים אלה, ובכך לפעול לצמצום אי-השוויון.

“בהצעת החוק מוצע לקבוע כי תוקף החוק יפוג עם הפעלת תחבורה ציבורית ביום המנוחה השבועי ובחג, החלטה שתביא לצמצום הפערים החברתיים ולסיוע לאלפי אזרחים שאינם מחזיקים ברכב פרטי ובהם קשישים, סטודנטים, נוער ומעוטי יכולת”.

ההצבעה באה לאחר דבריה של שרת התחבורה, מירי רגב, לפיהם היא מתנגדת לתחבורה ציבורית בשבת – ולאחר שהיום נפלה במליאת הכנסת הצעתה של ח”כ זנדברג להפעלת תחבורה ציבורית בשבת ובחג ברוב של 56 מול 23.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תחבורה בשבת
    18/06/2020 18:03
    יצחק
  1. כל הכבוד לתמר על ההצעה שלא יסעו בשבת נקווה מאוד שכל היהודים ילכו בעיכבותם ולא יהיה זיהום אוויר פעם בשבוע מאחל לך הצלחה רבה בהצבעה