מטפלת במעון בכפר חב”ד חלתה: עשרות אנשי צוות ותינוקות הוכנסו לבידוד

עובדת במעון של 'ועד כפר חב"ד' התגלתה כחיובית לנגיף קורונה • על פי הנחיית משרד הבריאות נסגר חדר התינוקייה של המעון, והצוות והתינוקות כולם נשלחו לבידוד • גם המוסדות שבהם לומדים ילדיה של העובדת - נסגרו כצעד מניעתי
תמי גיל
כ"ה סיון התש"פ / 17.06.2020 01:22

מטפלת העובדת במעון פעוטות בכפר חב”ד אומתה הערב (שלישי) כחולת קורונה ולפיכך ייסגר המעון עד להודעה חדשה.

על פי הנחיית משרד הבריאות המעון נסגר, והצוות ועשרות התינוקות נשלחו לבידוד.

החולה אינה תושבת כפר חב”ד.

בנוסף, לאור העובדה כי בנותיה לומדות בבית הספר ‘בית רבקה’ צעירות ובגן ילדים בכפר, ייסגרו מוסדות אלה עד להודעה חדשה כצעד מניעתי לצמצום פוטנציאל ההדבקות עד לקבלת תוצאות בדיקות בני המשפחה.

מנהלת בית הספר הודיעה: “הערב אומתה חולת קורונה שבנותיה לומדות בבית ספרנו ‘בית רבקה צעירות’. לפיכך בית הספר ייסגר כצעד מניעתי עד לתוצאות בדיקות הבנות – תלמידותינו, על מנת לשמור על בריאות התלמידות והצוות.

“ממחר תיערך למידה מרחוק. תשלח אי”ה מחר בבוקר מערכת מסודרת”.

ראש המועצה האזורית שדות דן, דוד יפרח: “הערב אומתה מטפלת העובדת במעון כפר חב”ד כחולת קורונה ולפיכך ייסגר המעון עד להודעה חדשה, מנהלת המעון תמסור הודעה להורים.

“בנוסף ולאור העובדה כי בנותיה לומדות בבית הספר בית רבקה צעירות ובגן ילדים דבי מידנצ’יק, ייסגרו מוסדות אלה עד להודעה חדשה כצעד מניעתי לצמצום פוטנציאל ההדבקות עד לקבלת תוצאות בדיקות בני המשפחה.

“אנו מזכירים לכולם להמשיך ולקיים את הנחיות משרד הבריאות לפיהן יש לעטות מסיכת פה ואף בכל יציאה מהבית, לשמור על היגיינה, לשמור מרחק 2 מטרים בין אדם לאדם ולהימנע  מביקור  במקומות ציבוריים בעת מחלת חום או בעת הופעת תסמינים נשימתיים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות