שיירת שרד, האאודי, מעון חילופי – וכיסא עץ: איך גנץ הפך לבדיחה?

רק חודש חלף מהשבעת הממשלה ויו"ר כחול לבן מוצא עצמו חבוט ומוכה • בהדלפות של הליכוד על כיבודים שהוא דורש הוא סופג השפלות, וגם בכנסת מוצג יו"ר כחול לבן כמי שעסוק בסידורי עבודה, ג'ובים  ובפוליטיקה קטנה
חרדים 10
כ"ה סיון התש"פ / 17.06.2020 01:05

ממשלת האחדות הושבעה לפני חודש – וגנץ כבר מוצא עצמו חבוט ומוכה. שכן, סוגיית הכיבודים שדרש לעצמו פגעה קשות בתדמיתו של יו”ר כחול לבן.

הדרישות שהוצגו כדי לקבל מעון חליפי או רכב שרד, על מנת להשוות את מעמדו לזה של נתניהו הפכו אותו לרודף כבוד, זאת למרות שמקורביו טוענים כי בדיוק ההפך: מי שרצה שהדברים יתבצעו באופן הזה הוא בכלל נתניהו – שדאג לעצמו לכיבודים לחצי השני של הקדנציה.

על השיירה ורכבי השרד הם טוענים שאלה בכלל דרישות של השב”כ, וכי להם אין שום קשר לעניין. רבות גם סופר כי גנץ דרש שייכנסו הוא ונתניהו יחד לישיבת ממשלה, טענה שמוכחשת על ידי כחול לבן.

אבל הערב חשף ירון אברהם בחדשות 12 סיפור חדש:  הכיסא והכיסא החלופי.

בסביבת נתניהו טוענים שגנץ מבקש לשבת על כיסא עץ כמו של נתניהו. הכוונה היא לאותו כיסא קשיח שראש הממשלה יושב עליו במשך שעות בישיבות ממשלה ובדיונים, הכל – רק כדי להיראות כמו נתניהו ושונה מיתר השרים.

היה אפילו מי שידע לספר שאיש משרד החוץ נצפה כשהוא סוחב מעין כיסא-ספה במסדרונות עבור גנץ.

בסביבת גנץ דוחים את הדברים, וטוענים: מדובר בשקר. גנץ לא רוצה כיסא כמו של נתניהו, הוא סך הכל ביקש כיסא שיאפשר לו להתמודד עם כאבי הגב שפוקדים אותו לאחרונה. בלי שום קשר לכיבודים.

אבל לא רק בהדלפות על כיבודים סופג גנץ השפלות: גם בכנסת.

לפי הדיווח של חדשות 12, נתניהו נעדר ממספר הצבעות חשובות לקואליציה, כולל זו של החוק הנורבגי, בעוד שלשכתו דאגה לעדכן כי ראש הממשלה נמצא בשיחה עם מזכיר המדינה האמריקני.

המסר היה ברור: אני מנהל את המדינה, בעוד גנץ עסוק בסידורי עבודה, ג’ובים  ובפוליטיקה קטנה.

וכך, אתמול תפסו אנשיו של גנץ את הראש, כשהבינו שנותרו לבד כדי לספוג את ההצלפות של החבר לשעבר, יאיר לפיד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות