כך נראית הכת המסתורית בה הייתה חברה האם המזריקה I חלק ב • צפו

אריה קורדובה עומד בראש קהילה מסתורית שמתוארת על ידי רבים ככת לכל דבר • "האם המזריקה", שהזריקה אינסולין לילדיה, הייתה חלק מהקבוצה הזו במשך עשור, מנותקת מהוריה וממשפחתה • צפו בחלק השני בתחקיר של אראלה שטרנבך על האם המזריקה: "הכת של קורדובה"
חרדים 10
כ"ה סיון התש"פ / 17.06.2020 00:17
הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בקשה
    18/06/2020 11:05
    יאיר
  1. אם אפשר להטמיע באתר כדי שגם החסומים יראו

  2. כת של חולי נפש
    21/06/2020 19:54
    נחרד
  3. אנשים עם תסביכים נפשיים קשים

    • יוליה   27/06/2020 14:31

      דחוף עניין למשטרה. איך יתכן ששנים הסיפור נמשך והמשטרה עדיין לא בעניין? מהר להציל את הנפשות המסכנות שם.
      שמן מגעיל ומכוער הוא ואשתו. רב אעלק.
      וגם אתם אנשים סלחו לי אבל מטומטמים שעושים מכם מה שרוצים, כי אתם נותנים לזה לקרות

  4. לצערי יש כאלה בתוך התתים ובתי ספר
    11/10/2020 11:22
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  5. והילדים פוחדים לספר הורים שימו לב

  6. האיש צדיק וקדוש.לא לוקח דבר לעצמו. רק נותן ונותן.
    13/10/2020 17:03
    י.צ.
  7. אני מכיר אותו כבר 24 שנים. אינני חבר ב”קהילה”, אבל זכיתי ללמוד אתו במשך כמה שנים ביחידות, ולהיווכח במעשי הקדושה, החסד והצדקה שלו. הכרתי הרבה צדיקים בחיי, אבל הוא תופעה מיוחדת של אדם טהור וקדוש. הוא קצת מחוספס, זה נכון, אבל ליבו טהור ומלא אהבה ונתינה.
    לצערי, הכתבה היא אוסף של שקרים ועריכה מגמתית ביותר. לקחו מקרה של מופרעת מזריקה אחת והאמא המתוסכלת שהרקע ליחסים המעורערים שלה עם הבת לא ברור, ואחד שנראה מפוקפק וארסי, שנזרק גם ע”י אשתו וילדיו ושיש לו כנראה מה להסתיר, ונתנו לסיפורים שלהם הדהוד מעוות ושקרי.
    אני יודע שקורדובה שקע בחובות בגלל הענקות של תמיכות וצדקות, ולעולם אינו לוקח שקל לכיסו. סעדתי במסעדה שלו עד משבר הקורונה, ואני יודע שלעיתים לא היה לו כסף כדי לתקן תיקונים נדרשים בעסק. יש אצלו כמה עובדים מתלמידיו, שאחד מהם (איתי) מוכר לי אישית. אני יודע שהם מקבלים משכורות מקובלות, ובנוסף גם לא מעט תמיכות, אף אחד לא נעשק.
    לגבי השיעורים הארוכים – שיעורים ארוכים מאוד זה כנראה תופעה חדשה, שמתיחדת לגרעין קטן מאוד של תלמידים קרובים במיוחד. אבל ברור שאף אחד שם לא מוכרח להגיע ולהיות נוכח כל הזמן. כל אחד בוחר כמה הוא רוצה להיות נוכח וכמה הוא רוצה להיות מחובר. כל הקשר אתו הוא וולונטרי.
    הכתבה הזאת היא עוד דוגמה לעתונות רעה של אנשים רעים.