משרד האוצר מאיים על המורים: לא תלמדו עוד 9 ימים? שכרכם יופחת

באוצר מאיימים כי מורים שלא יסכימו ללמד אחרי ה-19 ביוני, שכרם יופחת בהתאם לימים שבהם לא יופיעו לעבודה • המורים דוחים את האיומים: "אחרי שהאוצר גמר להתעלל בתלמידי התיכון הוא מנסה להתעלל במורים"
חרדים 10
כ"ד סיון התש"פ / 15.06.2020 22:10

מנכ”ל משרד החינוך, שמואל אבואב, פנה לממונה על השכר במשרד אוצר, קובי בר נתן, כדי לבדוק כיצד על משרדו לפעול מול עובדי ההוראה שאינם מסכימים להאריך את שנת הלימודים בתיכונים.

בר נתן השיב כי ייתכן מאוד כי אם יופר ההסכם שנחתם עם הסתדרות המורים – יופחת שכרם של המורים שלא יבואו ללמד תשעה ימים נוספים, כפי שדרש שר החינוך.

“הנני מודיע לגבי עובדי ההוראה כי תשלום שכר מלא בתקופת משבר הקורונה מאושר רק בכפוף לתנאים שהוחלו לגבי עובדי ההוראה בשירות המדינה לגבי תקופה זו, כמפורט בהסכם הקיבוצי בין המדינה לבין הסתדרות המורים על הוספת תשעה ימי לימוד לשנת הלימודים התש”ף”, כתב לאבואב.

מדובר בלימודים בבתי הספר התיכונים, חוץ מכיתות י”א וי”ב. זאת כשבמוקד העימות בין ארגון המורים למשרד החינוך עומדת שאלת הארכת הלימודים בכיתות י’.

יו״ר הנהלת ארגון המורים, רן ארז הגיב לאיומי האוצר: “אחרי שהאוצר גמר להתעלל בתלמידי התיכון הוא מנסה להתעלל במורים. מדובר באיומי סרק, נטולי תוקף משפטי. רק אתמול כתב שר החינוך ההפך המוחלט, ששעת עבודה מקוונת של מורה שווה בדיוק לשעת עבודה פרונטלית. המורים ביצעו את כל מטלותיהם על פי הנחיות משרד החינוך ותכנית הלימודים, לא החסירו אף שעת לימוד אחת, אין להם מה להחזיר ולא ניתן לנכות משכרם ניכוי חוקי כלשהו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות