“התחביב שלי להדביק סטיקרים”: שפי פז היא ש”איימה” על השופט

הפעילה מדרום תל אביב הודתה שהדביקה מדבקות על תיבת הדואר של שופט העליון עוזי פוגלמן: "לקח לי זמן למצוא את הכתובת שלו אחרת הייתי עושה את זה מזמן" • לגלגה על המשטרה: "אם מחפשים אותי, אני נמצאת עכשיו במעלה אדומים בהכנסת ספר תורה"
חיים טוויל
כ"ג סיון התש"פ / 15.06.2020 19:45

שפי פז, הפעילה החברתית מדרום תל אביב, מודה הערב (שני) כי זו שהדביקה את המדבקות בהן נכתב ‘דם יהודים הפקר. בג”ץ” מחוץ לביתו של שופט בית המשפט העליון עוזי פוגלמן.

“יש לנו היסטוריה ארוכה עם עוזי פוגלמן, לקח לי זמן למצוא את הכתובת שלו אחרת הייתי עושה את זה מזמן”, אמרה. “כשסירסו את חוק ההסתננויות והוא אמר שגם למסתננים יש את הזכות להכיר בת זוג ולפתח תחביבים. אחד התחביבים שלי הוא להדביק סטיקרים לאנשים”.

בהמשך לגלגה בציוץ על המשטרה: “אז אם משטרת ישראל מחפשת אותי, אני נמצאת עכשיו במעלה אדומים בהכנסת ספר תורה על שם שיר חג’ג’ הי”ד שנרצחה בפיגוע בארמון הנציב”.

 

הבוקר הגיש גם שופט בית המשפט העליון עוזי פוגלמן תלונה במשטרה בשל איומים –  לאחר שאלמונים פיזרו מדבקות על תיבת הדואר שלו שעליהן נכתב: “דם יהודי אינו הפקר”.

התלונה הוגשה יממה בלבד לאחר ששופטת בית המשפט העליון ענת ברון הגישה תלונה במשטרה בגין איומים על חייה, לאחר שקיבלה שני מכתבים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות