המליארדר, בנו של האדמו”ר, גורש מישראל כי הפר את תנאי הבידוד

בשל הפרת הנחיות הבידוד, הורתה המדינה לברנדון קורף, בנו של הרב יצחק אהרן קארף, לעזוב את ישראל לאלתר • רשות האוכלוסין: "לאחר שהנושא נבדק מולו, עולה כי הפר כבר עם כניסתו לארץ את הוראות הבידוד ונפגש עם בת זוגו הישראלית"
אבי כץ
כ"ג סיון התש"פ / 14.06.2020 21:54

איש העסקים ברנדון קורף, בן זוגה של הידוענית יעל שלביה, נאלץ לעזוב את ישראל לאלתר, רשות האוכלוסין – לאחר שהגיע לישראל ופגש את שלביה בניגוד להנחיות.

“רשות האוכלוסין וההגירה הודיעה היום (ראשון) לתייר האמריקאי ברנדון קורף לעזוב מיידית את ישראל, לאחר שהפר את הוראת הבידוד”, נכתב בהודעה לתקשורת של רשות האוכלוסין.

“ביום ה-18.3.2020 הוחלט כי במסגרת ההתמודדות עם מגיפת הקורונה לא תותר עוד כניסת זרים שמרכז חייהם אינו בישראל.

“לפני כשבוע ימים, פנה התייר קורף לנציגות ישראל בארה״ב וביקש לקבל אישור כניסה לארץ, בטענה כי הוא מגיע לבקר את אחיו, המשרת כחייל בודד. לאור הנסיבות ולאחר שנבחנו כלל המסמכים, הוחלט לאשר את כניסתו באופן חריג ובכפוף להוראות הבידוד של משרד הבריאות.

“קורף נחת בישראל ביום שישי לפנות בוקר. בעקבות פרסומים שונים ולאחר שהנושא נבדק מולו, עולה כי הפר כבר עם כניסתו לארץ את הוראות הבידוד ונפגש עם בת זוגו הישראלית. נבהיר כי קורף חתם על התחייבות לבידוד לפי הכללים וכי בתשאול המתבצע מובהר כי אין לבוא במגע עם אף אדם אחר. למרות זאת, פגש את בת זוגו ושהה עימה באותה דירה. לאור זאת, הורו אנשי רשות האוכלוסין לקורף לצאת מהארץ לאלתר”.

בעקבות הפרת בידוד, הורתה רשות האוכלוסין לתייר האמריקאי ברנדון קורף, לעזוב את ישראל.

שלביה גדלה במשפחה דתית בנהריה ולמדה באולפנה.

קורף, יהודי-אמריקאי, הוא בנו של הרב יצחק אהרן קארף, האדמו”ר מזוועהיל-מז’יבוז’ בבוסטון. הוא משמש גם כדיין בבד”ץ בוסטון, וכרב הרשמי של עיריית בוסטון.

הרב, שלמד בישיבת רבי חיים ברלין בארצות הברית ובישיבת זוועהיל בירושלים, הוא נכדו של האדמו”ר יעקב ישראל מזוועהיל-מעז’בוז, שהיה חתנו של האדמו”ר מזוועהיל רבי יחיאל מיכל ובנו של אדמו”ר ממעז’בוז רבי מרדכי. הרב הוא צאצא של הבעל שם טוב ונכדו רבי ברוך ממז’יבוז’.

אשתו הראשונה שרי, ממנה התגרש, היא בתו של סמנר רדסטון, יושב ראש מועצת המנהלים ומחזיק המניות הראשי של ויאקום ורשת CBS.

אשתו השנייה היא דבורה בתו של האדמו”ר אברהם חיים ראטה זצ”ל, האדמו”ר משומרי אמונים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ברור
    15/06/2020 13:24
    יוסף
  1. מה זה בת זוגו הישראלית