המשטרה עצרה קבצן נדבות פעמיים בתוך שבוע – ו’חטפה’ מהשופטת

האיש נעצר בפעם השנייה, למרות העובדה שכבר במעצרו הראשון הורה שופט על שחרורו, וקבע כי מדובר באדם שנאלץ לקבץ נדבות כדי להתקיים • השופטת: צעדיו של האיש "נובעים ממצוקה כלכלית גדולה, עד כדי חרפת רעב"
חרדים 10
כ"ב סיון התש"פ / 14.06.2020 15:54

 המשטרה עצרה פעמיים בתוך שבוע ימים קבצן נדבות, בן 52, המוגדר 100% נכה, בגין סיכון לכאורה של חייו וחיי אחרים, כשקיבץ נדבות בצומת בכביש באשדוד, אבל ספגה ביקורת חריפה משופטת בית משפט השלום באשקלון – שהורתה על שחרורו של האיש.

השופטת כתבה: “סבורני כי הדעת אינה סובלת שבהיעדר פעולות חקירה יוארך מעצרו של החשוד, בשל קיבוץ נדבות”.

השופטת הוסיפה כי צעדיו של האיש “נובעים ממצוקה כלכלית גדולה, עד כדי חרפת רעב”.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, האיש נעצר בפעם השנייה, למרות העובדה שכבר במעצרו הראשון הורה שופט על שחרורו, וקבע כי מדובר באדם שנאלץ לקבץ נדבות כדי להתקיים.

השופט הפנה אותו אז לרשויות הרווחה באשדוד.

סנגורו של החשוד  טען בדיון: “מדובר באכיפה בררנית שכן יש אינספור מקבצי נדבות בכבישים, ולא קיימת כל עילה למעצרו”.

מהמשטרה נמסר: “מחובתה ותפקידה של המשטרה לאכוף את החוק, ולמנוע סיכון לשלומם של משתמשי הדרך ומקבצי הנדבות, הנעים רגלית בין כלי רכב בצמתי כבישים סואנים.

“בפעם הראשונה שהחשוד נעצר לאחר שעבר על החוק, ביקשה המשטרה מבית המשפט לשחררו בתנאים מגבילים שיבטיחו הפסקת העבירה, ובית המשפט נעתר לבקשה זו.

“בחלוף ימים ספורים, החשוד נעצר שוב בגין הפרת הוראה חוקית, לאחר שהפר ברגל גסה את התנאים, לאחר שהורחק מהעיר והמשיך בביצוע העבירה. אנו מכבדים את הכרעת בית המשפט ונמשיך באכיפת החוק ושמירת הסדר למען שלום הציבור ובטיחותו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני מוחה על הפגיעה....
    14/06/2020 22:52
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. יו”ר ‘דגל התורה’ ח”כ משה גפני מוחה על הפגיעה…… נו תנחש על מה הוא מוחה??? אולי —בגיוס חרדים???-בחילולי השבת???-בכותל רפורמי???-במחוז החרדי???-בגיור רפורמי?????????=לא!!!!!!!!!!!!!! ??? !!!!!!!!!!!!!!!!!!—הוא רק מוחה בקברי מוסלמי-ם….‎ זה בושה לכל עם ישראל…

    סוף כל סוף יו”ר ‘דגל התורה’ ח”כ משה גפני מוחה על הפגיעה בבית הקברות המוסלמי ביפו.* מדינה יהודית איננה רשאית לפגוע בבית קברות, מדינה מתוקנת ותרבותית לא פוגעת לא ביהודי ולא במוסלמי. לעיריית תל אביב-יפו אין רגישות על פגיעה ברגשות של השונה, מצאנו את זה בהרבה מקומות ועכשיו זה בא לידי ביטוי בפגיעה בבית הקברות של גוים. ולא מוחה בגיוס חרדים- ולא בחילולי השבת- ולא בכותל רפורמ???י- ולא במחוז החרדי???- ולא בגיור רפורמי?????????=לא!!! לא!!!! לא!!! לא!!!