הגר”ש אלתר: כשאדם נמצא בבי”ח, הוא אומר הכל טוב לי, רק תנו לצאת

ראש הישיבה מגור, הגאון רבי שאול אלתר, שהתאשפז ביום רביעי  בבית החולים 'שערי צדק', שיגר היום הודעה לחסידיו ומעריציו: "ניקזו את המוגלה, נתנו אנטיביוטיקה, ובעזרת ה' יתברך מקווים להחלמה מהירה"
יוסף גרינבוים
כ' סיון התש"פ / 12.06.2020 14:20

ראש הישיבה מגור, הגאון רבי שאול אלתר, שהתאשפז ביום רביעי  בבית החולים ‘שערי צדק’, לאחר זיהום קל שהתפתח בגופו – שיגר היום (שישי) הודעה לחסידיו ומעריציו הרבים.

“לכל ידידינו המתעניינים בשלומי, ברוך ה’, זו דלקת חיצונית במעי הגס, וברוך ה’ כבר טיפלו, ניקזו את המוגלה, נתנו אנטיביוטיקה, ובעזרת ה’ יתברך מקווים להחלמה מהירה”, אמר ראש הישיבה.

“הפרשה זה פרשת שלח, המרגלים לא ראו את טוב הארץ, היו להם טענות, אבל כשבן אדם נמצא בבית חולים, אז הוא אומר הכול טוב לי, רק תתנו לי לצאת, אז זה מתאים לפרשה, לדעת שבעצם החיים בחוץ; מה שהקב”ה נותן לבן אדם, כמו שכתוב: מה יתאונן אדם חי גבר על חטאיו (ובמדרש – די לו שהוא חי) הרי יש לבן אדם את החיים, זו המתנה הכי גדולה.

“היום כ’ סיוון. ידוע מהאפט’ער רב זיע”א, כי יד על כס י-ה, כ’ סיון ויום הכיפורים מכוונים זה לזה, אז ככה קשה לזכור את זה, פה נוסעים לחופש, דברים אחרים.

“אבל אם הקב”ה מביא בן אדם ועושה לו טלטול קטן, אז הוא נזכר באמת מכ’ סיוון ומיום כיפור ומעניין הימים וחשבון הנפש”.

ראש הישיבה הוסיף: “בכל אופן, מתגעגעים לפגוש את כולם, ולשמוע את כולם, ומקווים ומתפללים שבעזת ה’ תהיה החלמה מהירה וקלה. אגוטען שאבעס”.

כפי שדווח בחרדים 10, הגר”ש אלתר  נסע בעצמו בבוקר יום רביעי לבדיקות בשערי צדק ונמצא זיהום קל – וחזר הביתה בטיפול אנטיביוטי. בערב, לאחר התייעצות עם מומחה, עלה כי אנטיביוטיקה דרך הווריד תפעל מהר יותר.

בעקבות כך ראש הישיבה החליט לנסוע חזרה לביה”ח שם ישהה כמה ימים לקבלת העירוי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות