זה מה שהחרדית שבעלה דקר אותה וקפץ מהחלון סיפרה לחוקרים

מעצר הגבר שניסה בשבת לרצוח את אשתו בדקירות וקפץ מהקומה השביעית במודיעין עילית הוארך היום בפעם השנייה - עד יום ראשון • מצבה של אשתו משתפר, וברגעים בהם שבה להכרה אמרה לשוטרים: זה היה "טירוף רגעי" • בית המשפט הורה לשלוח את הבעל לבדיקה פסיכיאטרית
חיים טוויל
י"ח סיון התש"פ / 10.06.2020 16:59

מעצרו של תושב העיר מודיעין עלית החשוד בניסיון הרצח של רעייתו בשבת אחר הצהרים בביתם בשכונת ברכפלד הוארך היום (רביעי) בשנית בהעדרו בבית המשפט השלום בפתח תקווה עד ליום ראשון.

הילדים צעקו: ‘אל תקפוץ, אל תקפוץ’ • מה קרה במודיעין עלית?

למרות שחלפו כבר ארבעה ימים מאז שדקר את אשתו וקפץ מהחלון בקומה השביעית בניסיון להתאבד, חוקרי המשטרה עדיין לא מצליחים להבין את המניע שהוביל אותו לתקוף אותה – ואז לקפוץ לעיני ילדי השכונה.

לפי דיווח בחדשות 12, האישה עדיין מאושפזת במצב קשה, אך מעת לעת הכרתה חוזרת אליה.

בפעמים האלה, חוקרי המשטרה הצליחו לשוחח איתה לזמן קצר. בשיחות האלה היא לא מתארת רקע של אלימות ביחסים עם בעלה ולדבריה זה היה סוג של “טירוף רגעי” והיא עצמה “מתקשה להבין למה הוא עשה את זה”.

למרות שמצבו הוגדר בתחילה כאשר פונה אל בית החולים אנוש, הוא מתחיל להתאושש. כעת הוא כבר מצוי בהכרה מלאה אבל הדברים שהוא אומר לא מסודרים ולא נשמעים הגיוניים.

בית המשפט הורה היום לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית.

גם למשטרה וגם לרשויות הרווחה אין שום רישום או תיעוד על פנייה מכל סוג שהוא מצד בני הזוג. גם השכנים לא יודעים לתאר מריבות או צעקות ואף אחד מהם גם לא שמע רעשים חריגים בזמן האירוע.

כפי שדווח בחרדים 10, כוחות המשטרה הוזעקו לזירה כאשר תושב העיר מודיעין עלית כבן 40 קפץ סמוך לשעה 17:40 בערב מקומה שביעית ואישתו כבת 37 נמצאה בביתם עם דקירות בכל חלקי גופה.

לפי דיווח בחדשות 12, הגבר קפץ ממרפסת הקומה ה-7, נפל על בד יוטה במרפסת הקומה הראשונה, קם על רגליו וקפץ שוב לחצר בקומת קרקע – וכתוצאה מכך נפגע אנושות בראשו.

פרמדיק מגן דוד אדום אורן קיינר, שהגיע לזירת האירוע, סיפר: “ראינו את הפצוע שוכב בסמוך לבניין כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מפגיעה רב מערכתית. תוך כדי הטיפול הרפואי שכלל הנשמה הבנו שיש פצועה נוספת באחת הדירות בבניין. התחלנו את הפינוי הדחוף לבית החולים כשהצוות הנוסף עלה לדירה”.

הפרמדיקית טל מורג הוסיפה: “כשנכנסו לדירה ראינו את הפצועה, אישה בת 37 שהיא בהכרה מעורפלת עם פציעות בגופה. מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים, הכנסנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה במצב קשה ולא יציב לבית החולים”.

צחי חלפון, מפקד תחנת משטרת מודיעין עלית, אמר לליאת רגב ברשת ב: “לא ידוע לנו על מקרי אלימות קודמים בין בני הזוג. זה אירוע ראשון. כשהגענו לדירה האישה הייתה מחוסרת הכרה. אנחנו גובים עדויות בשלב הזה. לבני הזוג אין ילדים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות