שחזר המעשה הנורא: הוארך ב-3 ימים מעצר החשוד שתקף בת ה-11

החשוד, תושב העיר בן 21 המוכר למשטרה מתחום עבירות הרכוש, מתגורר בשכונה הקרובה לשכונה בה מתגוררת משפחתה של הילדה • סנגורו האשים את המשטרה שפעלה במרמה והפרה את זכותו של החשוד להתייעץ עם עורך דין
חיים טוויל
י"ז סיון התש"פ / 09.06.2020 15:04

בית המשפט השלום בחיפה האריך היום (שלישי) בשלושה ימים את מעצרו של החשוד בהתעללות האכזרית בילדה הדתית  בת ה-11 בביתה בשכונת נווה שאנן בחיפה, בשבת לפנות בוקר.

החשוד, תושב חיפה בן 21, נעצר אתמול, ובשעות הערב שחזר את המעשה.

החשוד מתגורר בשכונה הקרובה לשכונה בה מתגוררת משפחתה של הילדה.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, מדובר באדם המוכר למשטרה מתחום עבירות הרכוש.

סנגורו של החשוד, עורך הדין רונן חליווה, אמר לפני הדיון ל’כאן חדשות’: “במסת הנתונים שהצטברה לא יעלה על הדעת שגם אם ניתנה הודאה מפיו, בית המשפט יאשר אותה כקבילה”.

חליווה הוסיף, כי המשטרה הפרה את זכותו של החשוד להתייעץ עם עורך דין ואת צווי איסור הפרסום שהיא עצמה ביקשה.

החשוד נעצר במסגרת חקירה מאומצת שניהלה המשטרה בחיפה החל מיום שבת, שכללה מגוון פעולות, לרבות איסוף ממצאים בזירה, סריקות, גביית עדויות ותפיסת חומרי תיעוד.

רב-פקד ורד ורדי, ראש מחלקת החקירות בתחנת חיפה שמאז שבת מפקדת על החקירה, אמרה כי חשיפתו של החשוד, תושב הסביבה, התאפשרה “תודות ליכולות מיוחדות של משטרת ישראל”.

המעשה המזעזע שהסעיר את תושבי העיר התרחש ביום שבת לפנות בוקר, כאשר על פי החשד הצעיר פרץ לביתה, ובהמשך תקף אותה באכזריות רבה.

מיד לאחר התקיפה, הילדה הועברה לבדיקת גורמי רפואה במרכז הרפואי בעיר ולגביית עדות על ידי חוקרת ילדים, בהתאם להכשרתה המקצועית וניהול החקירה ברגישות המתבקשת.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שבת לפנות בוקר ? איפה ההורים שלה היו ???
    10/06/2020 08:55
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. ילדה בת 11 לבד בבית ? מה נסגר ????