ראש בית הדין של רבני חב”ד לראש הממשלה: ח”ו אל תעשה את הטעות

ראש בית דין רבני חב"ד בארץ הקודש, הגאון רבי יצחק יהודה ירוסלבסקי, שיגר מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו - בו הוא קורא לו: "אל תקבל את 'תוכנית המאה' של הנשיא טראמפ הכוללת בתוכה מדינה פלשתינית רחמנא ליצלן" • "מבקשים אנו מכבודו שח"ו וח"ו לא יעשה את הטעות"
אריה ריבקינד
ט"ז סיון התש"פ / 08.06.2020 11:35

ראש בית דין רבני חב”ד, הגאון רבי יצחק יהודה ירוסלבסקי פנה בסוף השבוע במכתב אישי לראש הממשלה בנימין נתניהו בו קרא לו שלא לקבל את תוכנית טראמפ הכוללת בתוכה מדינה פלשתינית.

במכתב מזהיר הרב ירוסלבסקי  כי התכנית תביא רק היפך הטוב והביטחון: “כאשר נשמעים היום דיבורים וכו’ והסכמה להקמת מדינת טרור בשטחי יהודה ושומרון,  מבקשים אנו מכבודו שח”ו וח”ו לא יעשה את הטעות לקבל את תוכנית המאה של הנשיא טראמפ הכוללת בתוכה מדינה פלשתינית רחמנא ליצלן, ודי למבין.

“תוכנית זו תביא רק היפך הטוב והביטחון של ארץ הקודש.”

בפתח מכתבו מזכיר הרב ירוסלבסקי לנתניהו, כי “קבלו בשנת תש”נ הוראות ברורות מהרבי בנוגע לעניינים אלו, אשר בוודאי זכורים לכבודו”.

להלן המכתב המלא:

ב”ה, ערב שבת קודש פרשת בהעלותך י”ג סיון ה’תש”פ

כבוד ידידנו הנעלה והנכבד
ראש הממשלה מר בנימין נתניהו נ”י
שלום רב וברכה!

בזמנו בשנת תש”נ (1990) היו לנו הוראות ברורות מכ”ק אדמו”ר מליובאוויטש נ”ע בנוגע לעניין החזרת השטחים וכו’ וכו’, אשר בוודאי זכורים לכבודו.

כאשר נשמעים היום דיבורים וכו’ והסכמה להקמת מדינת טרור בשטחי יהודה ושומרון,  מבקשים אנו מכבודו שח”ו וח”ו לא יעשה את הטעות לקבל את תוכנית המאה של הנשיא טראמפ הכוללת בתוכה מדינה פלשתינית רחמנא ליצלן, ודי למבין.

תוכנית זו תביא רק היפך הטוב והביטחון של ארץ הקודש תובב”א.

אנו מאחלים ומתפללים בכל עת להצלחתך  בענייני הכלל והפרט.

בכבוד רב
ובהערכה רבה

העתק על הציון הק’ של הרבי מליובאוויטש

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות