גליק: עברתי לינץ’ רצחני שהסתיים בנס, רק כי לא היה להם סכין • צפו

יהודה גליק, שהותקף על ידי ערבים במזרח ירושלים: "תודה לה' יתברך ששוב הציל את חיי מניסיון התנקשות" • "הכאב הגדול זה לראות חברה שאתה עושה הכל כדי להתייחס אליה כבני אדם שווים ובסופו של דבר אלימות עבורה היא דבר לגיטימי ולינץ' נמצא בארגון כלי העבודה שלה"
אריה ריבקינד
י"ג סיון התש"פ / 05.06.2020 11:07

חבר הכנסת לשעבר יהודה גליק, שהותקף אמש (חמישי) בידי ערבים בוואדי ג’וז, כאשר הגיע לנחם את משפחת הצעיר הערבי  איאד אלחלאק – בן ה-32 בעל הצרכים המיוחדים,  שנורה למוות על ידי שוטרים, משחזר את רגעי האימה.

”אני מבקש להגיב על הלינץ’ שעברתי אתמול”, אמר גליק. “בראש ובראשונה אני מבקש להודות על מאות הודעות תמיכה שקיבלתי מרחבי העולם. תודה לה’ יתברך ששוב הציל את חיי מניסיון התנקשות. עברתי לינץ’ רצחני שהסתיים בנס רק כי לאותם עשרות אנשים לא היו אקדח, סכין, גרזן או אלה”.

הוא הוסיף: ”אני אישית ארגיש טוב יותר, עוד קצת משככי כאבים וכמה ימי מנוחה, אך הכאב הגדול זה לראות חברה שאתה עושה הכל כדי להתייחס אליה כבני אדם שווים ובסופו של דבר אלימות עבורה היא דבר לגיטימי ולינץ’ נמצא בארגון כלי העבודה שלה”.

גליק הבהיר: ”הם לא יעצרו אותי. אני אדם קיצוני מאוד כשזה מגיע לאהבת האדם וזה ימשיך להיות חלק מה-DNA שלי. אמשיך ואשא תפילה למענם ורפואתם”. הוא סיפר כי ”רק אתמול הובלתי תפילה גלובלית ב’זום’ בהובלת כומרים למען השלום וההכלה, והכבוד לאחר בארצות הברית”.

השעות הלילה עצרה המשטרה ערבי בשנות ה-20 לחייו, תושב מזרח ירושלים, בחשד לתקיפתו של גליק.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לא יעזור כלום
    05/06/2020 11:55
    יצחק
  1. המוסלמים הם התום מוסלמים. והים הוא אותו ים.
    אי אפשר לשנות אותם. זה בדם שלהם להרוג יהודים. תלמד את הקוראן ותראה

  2. אדם מסכן חי בדמיונות
    06/06/2020 21:14
    אביעד
  3. “אלימות עבורה היא דבר לגיטימי ולינץ’ נמצא בארגון כלי העבודה שלה” רק עכשיו קלט את זה..

  4. טמבל. ככלב שב על קיאו.
    06/06/2020 21:56
    ש.
  5. יש כאלו -ואיני רוצה לנקוב בהגדרה- שאפילו על פתחו של גיהנם אינם חוזרים בתשובה

  6. מגיע לו
    06/06/2020 23:30
    יאיר