“מה עשיתי?”: ת”ת הפך את הגג לאולם – והשכנים הזעיקו משטרה

על גג תלמוד תורה בבני ברק התקיימו בשבועות האחרונים אירועים • אחרי ששכנים התלוננו והמשטרה קנסה ב-2,000 שקלים, החליט המנהל לסגור את האולם הפיראטי • "לא ידעתי שצריך אישורים"
חרדים 10
י"ג סיון התש"פ / 04.06.2020 21:17

תלמוד תורה ‘פרי חדש’, הממוקם בשטח העיר בני ברק ליד הגבול עם רמת גן, החל לקיים אירועים פרטיים בתשלום – על גג המבנה, בלי אישורים ובניגוד לחוק. כך דווח הערב (חמישי) דניאל אלעזר ב’כאן חדשות’.

אחת השכנות אמרה ל’כאן חדשות’: “זה מפריע להרבה מאד אנשים – הורים לילדים, אנשים שעובדים וצריכים לקום. לא אמור להיות מצב כזה שיש אולם אירועים במבנה של מוסד חינוכי. מי שמע על זה בכלל? תלמוד תורה זה תלמוד תורה ואולם אירועים זה אולם אירועים. אם אנחנו לא מזמינים משטרה ב-23:00 הם ממשיכים”.

מנהל התלמוד תורה, הרב רפאל אלישע, אישר בשיחה עם ‘כאן חדשות’ כי הפך את גג המבנה לאולם אירועים פיראטי. “אנשים יושבים בלי תזמורת, בלי מוזיקה ולא עושים רעש”, אמר. “עיניהם של אנשים צרה. באות אלינו כמה משפחות, שנעשה להן טובה ומשלמות גרושים – 500 שקלים. אלה אנשים חרדים, אין להם מקום. אני רק עכשיו שומע שצריך אישורים. זה לא אולם פיראטי, מה עשיתי?”

אלישע הוסיף שהאורחים באירועים עמדו בהנחיות של משרד הבריאות: ״בוודאי ששומרים על עטיית מסיכות, אפשר לראות את זה”.

לדבריו, הם משתדלים גם לשמור על מרחק של שני מטר בין אורחים.

הוא הוסיף: “נראה לי שאני לא אעשה יותר אירועים. אין מה לעשות. סוגרים את זה, וזה הכל. אתמול באה המשטרה וקנסו אותנו ב-2,000 שקלים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות