הח”כ מישראל ביתנו והעורך מחב”ד החליפו עקיצות: למה זה מגיע לרבי

העורך הראשי של 'כפר חב"ד', הרב אהרן דב הלפרין, תקף: "שיתוף הפעולה בין האנטישמים מ'המשותפת' לאנטישמים מ'ישראל ביתנו' - בא לידי ביטוי מעל ומעבר למצופה" • אלי אבידר הגיב - ובין השניים התפתח ויכוח: מי מכתיב את הציוצים?
אבי כץ
י"ב סיון התש"פ / 04.06.2020 17:20

כפר חב”ד נגד ישראל ביתנו: העורך הראשי של ‘כפר חב”ד’, הרב אהרן דב הלפרין, התייחס הבוקר (חמישי) בחשבון הטוויטר שלו לנאומו במליאה של ח”כ אלי אבידר, בו טען כי “נתניהו רוצה שהקורונה תתפשט” – וכתב: “שיתוף הפעולה בין האנטישמים מ’המשותפת’ לאנטישמים מ’ישראל ביתנו’ – בא לידי ביטוי מעל ומעבר למצופה בתחרות בין טיבי לליברמן – ליברמן בינתיים מנצח”.

ח”כ אבידר הגיב לציוץ וכתב: “זהו עורך עיתון כפר חב”ד. עצוב כמה חילול השם זורם בעורקיו! חב”ד תמיד נתפסה בעיני כמעל לפוליטיקה. אין לי מושג למה זה מגיע לרבי מלובוויטש זצ”ל שאחד מהחסידים שלו החליף אותו עם נתניהו”.

הרב הלפרין לא נותר ועקץ: “זה לא ניסוח שלך… למה שלא תאמר דבר בשם אומרו ותביא גאולה לעולם?…”

בכך רמז העורך כי חסיד חב”ד המקורב ל’ישראל ביתנו’ הוא העומד מאחורי הציוץ.

אבידר השיב: “הייתי עונה לך כגמולך אבל אמנע כי יש מספיק מחלוקת בעם ישראל. טוב תעשה אם תחשוב לפני שאתה מקליד את דברי ההבל והכפירה שמכתיב לך בחור צעיר. תעשה תשובה ותחזור לדרך חב”ד ותביא גאולה קודם כל לעצמך. עם ישראל כבר יסתדר ללא עזרתך”.

הפרשן הפוליטי יעקב ריבלין ניצל את ההזדמנות ותהה: “ח״כ אבידר. עזוב רגע את התגובה של הלפרין. תסביר לנו לגופו של עניין את האמירה המיוחסת לך שנתניהו נתן לחרדים להדבק ולהדביק. את מי בדיוק אנחנו מדביקים? את התלמידים בגימנסיה? כשמדברים על מגזר בהכללה צריך להיזהר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות