בנט: ‘סומך על ש”ס שימנו דיינים ציונים? מה פתאום, ברור שלא’

יו"ר ימינה תקף את ראש הממשלה: "מקטר על מערכת המשפט ומפקיר אותה לשמאל, אנחנו מאבדים את הנגב ונתניהו הפקיד אותו אצל עמיר פרץ. נתן לחתול לשמור על השמנת'' • ''יש לי כבוד למגזר החרדי אבל דעותינו שונות, יש הרבה דברים שאנחנו מסכימים עליהם ויש דברים שדעתנו שונה"
חרדים 10
י"א סיון התש"פ / 03.06.2020 13:28

יו”ר ימינה, ח”כ נפתלי בנט, הבהיר במסיבת עיתונאים בצהריים (רביעי) כי מפלגתו לא תתמוך בהקמת מדינה פלסטינית.

בנט הודה כי היה מעדיף להיות שר בממשלה אולם נתניהו העדיף להותיר את ימינה באופוזיציה: ”לא היה רגע אחד שנתניהו ניהל מו”מ רציני. נילחם בכל דבר שהממשלה עושה לא נכון. איפה שהממשלה עושה נכון – נחזק ונתמוך, איפה שלא – נתנגד”.

בנא האשים: ”נתניהו הפקיר את כל הזירה משפטית ונתן הכל לשמאל. נתניהו עושה דבר מדהים – מקטר על מערכת המשפט ומצד שני מינה את כל האנשים ובנה את כל מערכת המשפט ובלם כל שינוי במערכת המשפט, זה כמו התאהבות בדיבור ולא בעשייה”.

בנט הוסיף: ”כך גם למשל הפקרת הנגב והפשיעה הבדואית. אנחנו מאבדים את הנגב ונתניהו הפקיר את זה לשר עמיר פרץ ונתן לחתול לשמור על השמנת”.

בנט גם תקף את החלטת נתניהו להעניק לש”ס את תפקיד יו”ר הוועדה למינוי דיינים: ”יש לי כבוד למגזר החרדי אבל דעותינו שונות, יש הרבה דברים שאנחנו מסכימים עליהם ויש דברים שדעתנו שונה. אני סומך עליהם שימנו אנשים ציונים בעמדות שונות? מה פתאום, ברור שלא. הם לא שם. נתניהו הפקיר הכל”.

על תוכנית השלום של טראמפ אמר: ”אנחנו בעד ריבונות וראש הממשלה התחייב להחיל ריבונות על יהודה ושומרון. אנחנו פשוט כרגע לא יודעים מה יש בתוכנית ומה יש במפות. בלי לדעת מה יש בתוכנית או במפות ומה החלוקה – אז אין לנו החלטה. אם זה יחזק את המדינה הפלסטינית אנחנו נתנגד ואם זה יחזק את ההתיישבות אנחנו נתמוך. כשנדע, נדע מה להצביע”.

על החלטת ראש הממשלה שלא לקזז את הכספים שמקבלים  המחבלים שיושבים בבתי הכלא מהתקציבים המועברים לרשות הפלסטינית – אמר: ”כשר הביטחון קיזזתי ופעלתי לפי החוק. עצור את הכספים שהמחבלים מקבלים. יש חוק שעוצר את הכספים שאתה בעצמך הצבעת עליו, זה בדיוק עשר דקות לקרוא את עקרונות החוק ולהשתמש בו. כנס את הקבינט ותעצור את הכספים, ממה אתה מפחד? ימין אמיתי לא מדבר אלא מקזז ומושך את הכסף מהמחבלים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות