שיירת ‘החילופי’ תעלה לנו מיליונים: גנץ דרש שני אאודי כמו שיש לביבי?

מי דרש מהאוצר לקבל כלי רכב זהים לאלה שמקבל ראש הממשלה בנימין נתניהו, על אף שעלותם נאמדת במיליוני שקלים? • בני גנץ: לא ביקשתי רכבי יוקרה, זה שקר בוטה
חרדים 10
י' סיון התש"פ / 02.06.2020 19:55

השרים החדשים בממשלת האחדות שפנו בימים האחרונים למשרד האוצר בדרישות ללשכות, כלי רכב ותקנים – הופנו למשרד ראש הממשלה.

לפי דיווח של העיתונאים טל שניידר ועמירם ברקת באתר ‘גלובס’, באוצר הסבירו לשרים כי לאור המצב הכלכלי הם אינם יודעים את היקף הזכאויות של כל לשכת שר מבחינת תקנים, ולכן ביקשו מרונן פרץ, ממלא מקום מנכ”ל משרד ראש הממשלה, לרכז את הפניות לכדי רשימה מסודרת.

בדיווח נאמר עוד, כי שר הבטחון בני גנץ דרש שני כלי רכב מסוג אאודי A8, שעוברים התאמות מיוחדות כדי לעמוד בדרישות לשמש את שיירת ראש הממשלה.

על פי הערכות, עלות כל רכב מסוג זה נאמדת ב-800 אלף שקל, ועם התוספות הנדרשות לאבטחה העלות מזנקת לעד פי ארבעה.

באוצר מתקשים לעמוד בדרישות, אך בשל לחצים ייאלצו להוציא בימים הקרובים הזמנה מיוחדת לרכש רכבים הדרושים לראש הממשלה החלופי.

בני גנץ נכחיש הלילה את הדיווח כי הוא זה שביקש לרכוש שני רכבי יוקרה מסוג Audi A8 עבור שיירת הרכבים שמלווה אותו ממקום למקום.

”אני מכבד את שירותי הביטחון בישראל והנחיותיהם. בשיחות שקיימתי עם הגורמים הרלבנטים ביקשתי לצמצם את עלויות האבטחה שלי”, סיפר גנץ.

”ככל שזה היה תלוי בי, הייתי עולה כל יום למשרד עם רכב אחד והייתי מונע משכניי את עוגמת הנפש של סגירת חלקים מהרחוב. כל טענה כאילו ביקשתי לרכוש רכבים עבורי היא שקר בוטה”.

יו”ר כחול לבן הדגיש: ”לא רכבי יוקרה, ולא שום גינוני כבוד מעניינים אותי. מה שמעניין אותי זה רק לעשות טוב למדינת ישראל וכך יהיה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות