הדיין הבכיר הצטרף למכתב נגד הרב ברלנד • ‘קול הלשון’ מחקה שיעוריו

הגאון רבי מנחם מענדל שפרן, מחשובי הדיינים בארץ הקודש, הוסיף את חתימתו לפסק הדרמטי של בית הדין המיוחד נגד הרב אליעזר ברלנד • מערכת 'קול הלשון' מחקה היום את כל שיעוריו של מנהיג 'שובו בנים' ושל תלמידו המובהק
יוסף גרינבוים
ג' סיון התש"פ / 26.05.2020 20:38

פסק הדין הדרמטי של שלושה בתי דין נגד מנהיג ‘שובו בנים’ ממשיך להכות גלים: הגאון רבי מנחם מענדל שפרן, מחשובי הדיינים בארץ הקודש, הוסיף את חתימתו לפסק הדרמטי של בית הדין המיוחד של שלושת בתי הדין הגדולים בעולם – בפרשה המבישה של מנהיג קהילת ‘שובו בנים’.

הרב שפרן הוסיף על חתימתו: ״הנני סומך על בית דין וכיהודה ועוד לקרא הנני לחזק דבריהם״.

לאור פסק הדין שמעניק גושפקנא רוחנית ותורנית למאבק ברב אליעזר ברלנד, ממשיכים הצעדים להמעיט את הנזק שנגרם על ידו בציבור החרדי.

כתב חרדים 10 מדווח, כי מערכת ‘קול הלשון’ – הארגון החרדי הגדול והמקיף ביותר להפצת שיעורי תורה ויהדות, מכל גווני הקשת של שומרי התורה והמצוות בישראל ובעולם – מחקה היום מהמערכת את כל שיעוריו של מנהיג ‘שובו בנים’ ושל תלמידו המובהק.

מעתה לא יהיה ניתן יותר לשמוע את דבריהם ב’קול הלשון’.

“אנו תקווה כי פסק הדין הכתוב והחתום על ידי גדולי פוסקי הדור שליט”א ימשיך ויטהר את אוויר העולם מאותה טומאה נוראה ותועבה איומה שלא נראתה כמוה מימות שבתי צבי וכת הפראנקיסטים, ורוח הטומאה תחלוף כליל מן הארץ במהרה בימינו אמן”, אומר בוועד המוביל את המלחמה במנהיג ‘שובו בנים’.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    למה אתם קוראים לו רב זה מבזה את התואר
    26/05/2020 21:25
    אורי
  1. למה אתם קוראים לו רב זה מבזה את התואר

    • גיטי   27/05/2020 16:22

      ותזהר בלשונך

  2. רבני-משפיעי ברסלב (רובם) הקדימו בזיהוי האסון
    27/05/2020 07:04
    יהודי ישראלי
  3. רוב של רבני-משפיעי ברסלב הקדימו בזיהוי האסון הזה והוציאו קריאה נגדו.