שלושה מקרים ביום שישי: אנשים שנסחפו לעומק הכנרת חולצו • צפו

באחד המקרים, צעיר בשנות ה-20 לחייו, שנפל מאופנוע הים שרכב עליו במרחק של 300 מטר מקו החוף ובשל פציעתו לא יכול לחזור • גבר, בשנות ה-40 לחייו, חולץ כשהוא באפיסת כוחות, ממרחק של 3 ק"מ מהחוף
חיים טוויל
א' סיון התש"פ / 23.05.2020 21:12

במהלך יום שישי חילצו שוטרי השיטור הימי בכנרת מספר אנשים שנסחפו לעומק הכנרת – מבלי יכולת לחזור לחוף.

אתמול, בשעות הצהריים והצהריים המאוחרות, התקבלו מספר קריאות במוקד 100 על אירועים ימיים, בהם נמצאים במצוקה מספר גברים, שעסקו בספורט ימי.

• הדיווח הראשון התקבל על צעיר בשנות ה-20 לחייו, שנפל מאופנוע הים שרכב עליו במרחק של 300 מטר מקו החוף ובשל פציעתו לא יכול לחזור ולעלות על האופנוע.

שוטרי השיטור הימי כנרת הוזעקו למקום וחילצו את הצעיר, שנפצע באורח בינוני – לפי גורמי רפואה, לחוף ומשם פונה לבית החולים “פוריה” להמשך טיפול רפואי.

• דיווח שני למוקד 100 היה מגבר, שטען שחברו שגלש עימו באגם, טרם חזר לחוף וככל הנראה נמצא במצוקה.

שוטרי השיטור הימי כנרת הוזנקו והחלו בסריקות. תוך מספר דקות הצליחו השוטרים להגיע אל הגבר, בשנות ה-40 לחייו, שהיה באפיסת כוחות, כשהוא במרחק של 3 ק”מ מהחוף. השוטרים חילצו אותו בשלום וסייעו בשינוע הגלשן לחוף.

צילום: דוברות המשטרה

לדבריי הגולש יצאו הוא וחברו עם הגלשני רוח מחוף “הדקל”, כאשר החבר הצליח לחזור לחוף, אך הוא נתקל ברוח מערבית אשר סחפה אותו במהירות הרחק מקו החוף. החום והגלים הגבוהים הקשו עליו והוא איבד את כוחותיו.

• הדיווח השלישי היה אודות גבר שיצא לגלוש עם גלשן הרוח וטרם חזר לחוף. שוטרי השיטור הימי החלו בסריקות נרחבות לאיתורו, כאשר הבחינו בו במרחק של 300 מטר מקו החוף. הגבר אחז בגלשן וחגר חגורת הצלה.

לדבריי הגולש, במהלך גלישתו הרוח הפסיקה והוא לא יכל לחזור לחוף. השוטרים חילצו אותו בשלום וסייעו בשינוע הגלשן לחוף.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות