עדיין אחראי כלים, זבל וניקיונות לשבת. אסור לי לדבר בטלפון בבית

שר התקשורת ח״כ יועז הנדל בפוסט סיכום של השבוע הראשון בתפקידו כשר התקשורת • "אני מוכן להפגש עם כולם, אך תמיד במשרדי, לא בשום פינה צדדית. שיחת עבודה רשמית לצד גורמי המקצוע במשרד"
השר יועז הנדל
כ"ח אייר התש"פ / 22.05.2020 16:04

אחרי תקופה ארוכה שהסתכמה בקמפיינים, שנאת חינם והרבה מילים, השבוע התחלתי לעבוד.

בכל תקופת ההקמה היו נביאים כאלה שהבטיחו שממשלת האחדות לא תקום. הם יודעים בוודאות.

אני לא יודע כלום, חוץ מללמוד, לעבוד ולקוות שאעשה טוב. אגב, אני מעריך שהממשלה הזאת תשלים את כהונתה המלאה.

1. קודם כל, אני בתהליך למידה ארוך ומשמעותי. משרד התקשורת הוא הלב הפועם של הקדמה הטכנולוגית הישראלית והאנשים שעובדים בו הם מקצוענים, רציניים ובעלי תחושת שליחות.

אני יושב איתם, לומד מניסיונם, קורא חומרים ומאמרים ומבין את גודל האחריות.

רק כדי לפשט: כדי שבעוד כמה שנים מנתח מקליפורניה יוכל לנתח חולה בבאר שבע בזמן אמת, הוא צריך תשתית תקשורת מתקדמת. כדי שמערכות השקיה יפעלו בתיאום עם חיישני בשלות הצמח, חום וצל, צריך תקשורת מתקדמת.

אנשי המשרד אחראים לוודא שזה קורה. ישראל יכולה וצריכה להיות מעצמה בתחום הקדמה הטכנולוגית. זה בעיני חלק מהחזון הציוני.

קו המחרשה הוא קו הגבול שלנו, אבל גם תשתיות מתקדמות הן חלק מקו הגבול והעוצמה הציונית. אם יהיו תשתיות מתקדמות בבקעה ובערבה, בשתולה וקדש ברנע, הגבול ייהפך למרכז.

2. קיימתי השבוע ישיבות מקצועיות בעזרת המנכ”ל נתי כהן, עם ראשי האגפים והסמנכ”לים, שמעתי סקירות על התהליכים שקיימים במשרד והנדרש לאישורי המיידי.

3. משרד התקשורת נוגע כמעט בכל אזרח ומגזר, תשתיות התקשורת הפכו למוצר חיוני. משבר הקורונה לימד שתקשורת היא אמצעי לחינוך, בריאות, הצלת חיים, ביטחון, תעסוקה, העשרה ועוד.

הציבור זקוק למענה מהיר, ישנם מגזרים שזקוקים ליישור קו טכנולוגי ולכיסוי סלולרי.

אני לומד על המענה של משרד התקשורת לפניות ציבור והעבודה החשובה ומתכוון שנהיה זמינים ומועילים כל הזמן ובאופן מיידי.

4. התחלנו לעבוד על תכנון התקציב הקרוב.

5. מגיעות אליי הרבה פניות מגורמים שונים בשוק התקשורת, מנהלים ובעלי עניין. יש גם כמה משברים והזדמנויות. אני מוכן להפגש עם כולם, אך תמיד במשרדי, לא בשום פינה צדדית. שיחת עבודה רשמית לצד גורמי המקצוע במשרד. את ההחלטות אקבל אחרי שאשמע את כל הנוגעים בדבר.

6. לקח לי חודשים עד שהתרגלתי לכך שהבת הגדולה שלי תבור, קראה לי ״אבא״. אני חושב שייקח לי קצת יותר זמן להתרגל לקריאה ״השר״.

וכדי שלא אעוף על עצמי, ניסוח מדוייק של אשתי, או דע מאין באת ולאן אתה חוזר, במשפחה הוחלט שאני עדיין אחראי השכמות, כלים, זבל וניקיונות לשבת. אגב, אסור לי לדבר בטלפון כשאני בבית. מקווה שאעמוד בציפיות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות