“החלטת נתניהו להסיר את האבטחה מנפתלי בנט היא מבישה, שערורייה”

נקמנות? שרי ביטחון שסיימו תפקידיהם זוכים לאבטחה צמודה במשך 3-5 שנים, אלא שבמקרה של נפתלי בנט - הוחלט אחרת • הפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו: "במי אתה נלחם ישראל כץ? אם אתה שליח של מישהו אחר מה אתה משחק אותה? אולי נקרא לו ראש מפלגה חלופי ואז יאבטחו אותו"
חרדים 10
כ"ח אייר התש"פ / 22.05.2020 13:07

הפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו מחה על החלטת ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר ישראל כץ להסיר את האבטחה על שר הביטחון לשעבר נפתלי בנט – ובכך לסכן את משפחתו.

ברדוגו אמר בגלי צה”ל: “להוריד את האבטחה משר הביטחון היוצא נפתלי בנט למה? ככה. זו שערורייה. בושה לעומד בראש הממשלה הזו בנימין נתניהו וגם לישראל כץ. במי אתה נלחם השר ישראל כץ? אם אתה שליח של מישהו אחר מה אתה משחק אותה?”

ברדוגו הזכיר לנתניהו וישראל כץ: “מה שאתה עושה היום יכולים לעשות לך מחר”.

ברדוגו הדגיש כי בעיתון ‘ניו יורק טיימס’ דווח שהאיראנים מייחסים לנפתלי בנט את מתקפת הסייבר במדינה, והחיזבאללה הפיץ סרטון שבו נסראללה ‘הולך על הראש’ של בנט. “אתה יושב בוועדה הזו ישראל כץ, בושה, תגיד לא, אל תתעסקו בשטויות. נקמנות קטנה”.

הוא הוסיף: “נפתלי בנט ראוי לאבטחה בגלל מעמדו ותפקידו, אולי נקרא לו ראש מפלגה חלופי ואז יאבטחו אותו”.

ברדוגו קרא לישראל כץ לכנס את הוועדה ביום ראשון ולבצע תיקון, “למען הכבוד שלך”.

ביום חמישי האחרון, אחרי שכבר היה ברור שנפתלי בנט נפרד מלשכת שר הביטחון ושהוא הולך לאופוזיציה, התכנסה ועדת השרים לענייני שב”כ, ובה התקבלה ההחלטה שהאבטחה על שר הביטחון היוצא תימשך רק עוד שלושה חודשים – זאת בניגוד לשרי ביטחון אחרים שזוכים לאבטחה למשך זמן של בין 3-5 שנים.

באותה ישיבה בה הוחלט לקצר את משך האבטחה של בנט, התקבלה החלטה לאבטח את ילדיו של ראש הממשלה נתניהו ושל ראש הממשלה החליפי גנץ, בין אם הם גרים בבית ההורים ובין אם לאו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות