הפרשן אבישי בן חיים: ”ביום ראשון מתחיל המשפט שלי” • צפו במונולוג

"ההגמוניה תגיד שזה משפט נתניהו, אבל אני מרגיש שמשפט ראש הממשלה הוא משפט נגד רבים שמרגישים כמוני": פרשן חדשות 13 אבישי בן חיים הולך לשבת על ספסל הנאשמים
חרדים 10
כ"ח אייר התש"פ / 22.05.2020 03:54

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לא ייאמן שמשדרים כזה זבל כאילו יאיר נתניהו כתב לו.
    24/05/2020 00:37
    ירון
  1. אדון בן חיים, לא זכור לי שהיית עובד ציבור בחייל ושלקחת שוחד לקידום אינטרסים של טייקונים עבור תועלתך האישית. תפסיק לקשקש בביצים המזרחיות שלך ולזבל את המוח על הגמוניה. מעולם לממשלה בישראל לא היה יותר כוח. הממשלה חולשת על הכנסת ובעצם מוססה את הכוח שלה. הגורם היחיד שמנסה לשמר את כוחה של הכנסת זה בית המשפט ובצדק והיגיון רב. דחוף את מלחמת ישראל השנייה וההגמוניה הממולאת שלך לישבן ושחרר אותנו באמשך.

  2. התזה קרסה
    25/05/2020 08:07
    יעקב
  3. הטענות של אבישי בן חיים, או כפי שהוא מקפיד להתקרא דוקטור אבישי בן חיים, ממחישות את ההבדל הגדול בין דוקטורים למדעים מדויקים לדוקטורים למדעי הדיבור או יותר נכון למדעי הבירבור. בראיון שהוא נתן אתמול לאחד מכלי התקשורת, הוא טען בלהט כי במשפט נתניהו ישראל הראשונה רוצה להשיג לאחור ולהשתלט חזרה על ישראל השניה וכי ישראל השניה כולה לרבות הוא, עומדים למשפט ולא רק נתניהו לבדו. אלא שכאשר המראיין ניסה לסתור את התזה שלו זה והזכיר לו את נפילת ממשלת רבין הראשונה על פי החלטת היועץ המשפטי דאז אהרון ברק, את החקירות וכתבי האישום וההרשעה והמאסר נגד אהוד אולמרט, זה שהציע לאבו מאזן הצעה מרחיקת הלכת ביותר ואשר טען כי לו ניתן לו עוד זמן היה מגיע להסכם עם אבו מאזן, את הרשעתו של הירשזון, את העובדה שאיש לא חקר את מנחם בגין או את גדול סרבני השלום, יצחק שמיר, שכיהנו כראשי ממשלה תקופה כוללת של למעלה מעשור, (כי היו אנשים ישרי דרך. ראו את מכתבו של מנחם בגין המחזיר מתנה צנועה שקיבל בליווי הסבר שאל לא לקחתה) אז נאלץ אבישי בן חיים, למספר שניות שניות בלבד, לשנות את התזה שלו ולטעון שהאליטה רוצה להשתלט על המערכת הפוליטית. כלומר על כל המערכת הפוליטית כולה. אלא שעד מהרה שכח את התזה המתוקנת שלו וחזר לסורו שמדובר בהשתלטות על ישראל השנייה כולה שעומדת למשפט לרבות הוא עצמו. נחזור להבדל בין דוקטור למדעים מדויקים לבן דוקטור למדעי הבירבור. כאשר דוקטור למדעים מדוייקים מעלה היפותזה שנסתרת במבחן המציאות או ניסוים אמפיריים, הרי שההפותיזה שלו נזרקת לפח לעולמים.
    כאשר דוקטור למדעי הבירבור מעלה תזה שנסתרת, הוא חוזר עד מהרה לחבקה. אל נא נתפעל מד”ר אבישי בן חיים. מאז ומעולם דבריו אינם מתאפיינים במחשבה מעמיקה ובניתוחים מנומקים. כעת דבריו נאמרים ביתר שאת. אולי בגלל מקום עבודתו, ערוץ 13, הזקוק נואשות בימים אלה לחסדי ראש הממשלה להמשך קיומו.

  4. אני מזרחי ולא מסכים עם שום מילה של העלוב הזה בן חיים
    26/05/2020 13:56
    אבנר
  5. אני לא עומד למשפט מי שעומד למשפט זה אשכנזי מרחביה עשיר מאד גנב מאד גדול דמכר צוללות לאחים המוסלמים במצרים…ומשתמש במזרחים נבערים לתןעלתו האישית