יאיר נתניהו על שקד: האישה הזאת פשוט סירנה, בנט דיבר ‘נגוע’ לאבא”

ינון מגל כתב לבנו של ראש הממשלה: "בגלל שנאה אישית ירו RPG בנגמ"ש וזרקתם את ימינה לכלבים" • יאיר: "ומתי הסברתי למה חשוב שהם יהיו בחוץ? פירטתי עובדות על הצמד שהם לא הכחישו עד לרגע זה"
אבי כץ
כ"ו אייר התש"פ / 20.05.2020 13:49

יאיר נתניהו האשים היום (רביעי) את ח”כ נפתלי בנט, ב”דיבור נגוע” כלפי אביו וכינה את ח”כ איילת שקד “סירנה”.

את הדברים כתב יאיר במהלך ויכוח בטוויטר – שני השבוע – עם ינון מגל, כאשר איש התקשורת הגיב לדברים שאמרה ח”כ שקד בראיון לרדיו 103FM.

שקד אמרה בראיון: “מנדלבליט התנגד בכל תוקף לשינוי חשוב, שרציתי לבצע כשרת משפטים, בהליך בחירת היועץ המשפטי לממשלה – בחירה של הממשלה ללא ועדת איתור. נתניהו תמך במנדלבליט. הוא עוד יצטער על זה”.

מגל צייץ: “כמו שאמרתי, בגלל שנאה אישית ירו RPG בנגמ”ש ועכשיו נפתחו שערי הגיהנום. חבל מיותר ולא תם”.

נתניהו הבן הגיב לו: “חחחחחחחחחחחח. לא, אתה לא אמיתי. שמע האישה הזאת היא פשוט סירנה”.

מגל: “יאיר, תגיד, הייתה פגישה אחת של צוותי המו”מ כדי להכניס את ימינה לקואליציה?”

נתניהו: “הם לא גיבשו צוות מו”מ!!!!! אבא שלי דיבר עם בנט כל יום שעות בטלפון וספג ממנו דיבור נגוע שאני אפילו לא אפרט. בנט אמר, אני מייצג את כל ימינה דברו איתי. אז זה מה שאבא שלי עשה. כל יום שעות”.

מגל: “נשמה, אוהב אותך, אבל בכל התקופה היו שתי שיחות טלפון ושיחת זום אחת בין אבא שלך ובנט. לא היתה אף פגישה של צוותי המו”מ. זה נראה לך רציני? זה מקרין שרצו אותם? אתה הרי הסברת נהדר למה חשוב שהם יהיו בחוץ”.

נתניהו: “ומתי הסברתי למה חשוב שהם יהיו בחוץ? פירטתי עובדות על הצמד שהם לא הכחישו עד לרגע זה. עובדות שחלקם הגדול היו גם רלוונטיות ב-2013-2020 שהיו בפנים. אני חושב שחשוב שהם יהיו בפנים גם עכשיו, למרות כל העובדות האלה, בשביל אחדות הגוש ומקווה שיכנסו בקרוב”.

מגל: “בגלל שנאה אישית זרקתם אותם לכלבים. זו טעות קשה. לא יודע אבל אולי אפשר עוד לתקן כי בתחושה שלי אבא שלך שאני מאד אוהב ומעריך וחושב שחשוב שימשיך בתפקידו ההיסטורי עלול ליפול רק בגלל זה! בגלל פירוק הגוש”.

נתניהו: ”אה ינון מגל, אתה הרגע הוכחת שתודרכו יופי טופי על ידי איילת/ בנט. אבל שאתמול אמרתי את זה נעלבת ואמרת אה עכשיו אתה קורא לי שופר!”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    המירדיעק זעעאך
    20/05/2020 16:13
    ינקל לביץ
  1. נכון