יותר מעניין מסתם ראיון: העימות של ינון מגל ויאיר נתניהו בטוויטר

איש התקשורת ינון מגל ויאיר נתניהו התעמתו בטוויטר על השארת מפלגת 'ימינה' באופוזיציה • מגל: "אתם מתעבים אותם, אז מה אתה משחק אותה כאילו רציתם אותם?" • נתניהו: "הם לא מוכנים להתפשר על כלום ואצלם או הכל או כלום"
אבי כץ
כ"ה אייר התש"פ / 18.05.2020 21:59

איש התקשורת ינון מגל ובנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו התעמתו היום (שני) בטוויטר על הסיבות שהובילו את מלגת ימינה אל האופוזיציה.

הוויכוח החל לאחר שמגל ענה לפרשן חדשות 13, ד”ר אבישי בן חיים, שאמר ברדיו 103FM כי אי הכניסה של ימינה לממשלה נובעת מ”חוסר הבנה של המחנה הלאומי-מסורתי”.

מגל: “נשמה, הציונות הדתית לא מתנגדת לאחדות. מי שזרק אותם מהאחדות ולא השאיר להם ברירה אלא להיות אופוזיציה זה בלפור”.

בשלב זה הצטרף יאיר לוויכוח וצייץ: “בלפור. יפה. עוד שנייה אתה מדבר על הקיסר. מי שלא רוצה להיכנס זה ימינה שבאה מפלגה עם 6 מנדטים, דורשת 4 תיקים בכירים בגלל מלחמות אגו פנימיות”.

מגל: “נשמה, אל תמציא לא דרשו 4 תיקים. אתה מצייץ ציוצי שטנה על איילת שקד ומשחק אותה כאילו רציתם אותם בקואליציה. נו באמת”.

נתניהו: “שטנה?? עובדות זה שטנה? מה נסגר איתך. לא דרשו רשמית. רשמית דרשו 2 תיקים בכירים (למפלגה של 6 מנדטים!!!), אך בפועל לא היו נכנסים בלי סידורי ג׳ובים שיענו לאגו של בנט שקד וסמוטריץ’. היו עושים כאילו משתדלים לרפי פרץ אבל בסוף מוותרים וזורקים אותו”.

מגל: “מה פתאום זה עסק שלך מה היה קורה עם רפי פרץ? הם ביקשו תיק נורמלי ולא את ירושלים שהוא ריק עם 14 עובדים ואת ועדת חוקה (שהייתה שלהם). קיבלו ועדת קישוט. לחרדים נתתם הכל לא היה איתם בכלל מו”מ לא רציתם אותם למרות שנתנו לכם גיבוי כל הדרך. אתם מתעבים אותם אז תגיד את האמת ואל תשחק משחק כפול”.

נתניהו: “חחחח וואו. אז ככה. חרדים 16 מנדטים, 3 שרים. הוצע להם תיק חינוך, התקציב הגדול במדינה והדרך להביא ביטוי אידיאולוגיה ימנית (איפה שאי אפשר לעשות בבריאות). מזכיר לך שהליכוד 36 מנדטים בקושי קיבל שרים, זאת ממשלה פריטטית. ולגבי נאמנים, חחחח בוא נגיד ככה, לא סתם בשיא תפירת התיקים היו ארוחות ערב זוגיות שבועיות עם שי ניצן ומנדלבלוף. לא סתם עד היום הם אומרים מנדלבלוף אדם ישר והגון, לא מוכנים להגיד מילה נגד תפירת התיקים לראש מחנה הימין (תפירה שהייתה נפרמת אם היה מתהפך כמו שרון על ההתיישבות), לא סתם נלחמו להעביר את חוק ישראל היום בשביל נוני. ועוד לא אמרתי מילה על ביביטורס”.

מגל: “נו, זה בדיוק מה שאני אומר. אתם מתעבים אותם, חושבים שהם שמאלנים אוהבי הדיפ סטייט שקשרו קשר עם מנדלבליט ושי ניצן נגד אביך והדליפו את ביביטורס. אז מה אתה משחק אותה כאילו רציתם אותם?”

נתניהו: “הם היו בכל ממשלה בתור שרים בכירים מאז שנכנסו לפוליטיקה מ2013! יש לך הסבר להתאבדות שלהם על חוק ישראל היום? יש לך הסבר להשארת מנכלית (משרת אמון!) של ציפי לבני במשרד המשפטים? יש לך הסבר לגיבוי המוחלט למנדלבלוף עד עכשיו? יש לך הסבר לשתיקה 4 שנות תפירת נתניהו כאשר זאת אחת הסוגיות הכי חשובות לימין בשנים האלה? (הציבור שלהם! הם רק ירוויחו פוליטית מלגבות אותו כנגד תפירת התיקים, מה עוצר בעדם?)”

מגל: “הם היו בתפקידים בכירים כי לא הייתה לכם ברירה. ברגע הראשון שהיתה לכם ברירה זרקתם אותם לכלבים ואתה בעצמך כותב ומסביר למה, אז תהיה עקבי. (אגב, את שי ניצן אבא שלך מינה. מי שהתנגד היו נפתלי ואיילת…)”

נתניהו: “לתת למפלגה של 6 מנדטים שר חינוך, ראשי וועדות ואולי עוד שר בממשלה שכל גוש הימין הוא חצי רק מהממשלה זה לזרוק לכלבים? ולגבי האין ברירה אתה יודע למה בנט קיבל שר ביטחון? ושי ניצן ציפי לבני מינתה. קיצר תדרכה אותך מעולה איילת הסופ”ש כל הכבוד לה”.

מגל: “עכשיו גם אתה מאשים אותי שאני שופר? כי אני אמור בגדול להיות שופר שלך. אבל איילת פשוט יושבת פה לידי ומתדרכת אותי..ברור. עכשיו נשמה תחליט או שהם נבלות שמאלנים בתחפושת ועשיתם להם כיפה אדומה גאונית או שהם סבבה והחליטו מגרידיות ותאבתנות לא להיכנס לממשלה או או קצת קשה שניהם”.

נתניהו: “לא הבנת איך זה פוליטיקה. מה חושב עליהם או לא ראש הממשלה זה לא רלוונטי. זאת גם ממשלת אחדות כך שאין בעיה להכניס שמאלנים. הוצע להם מעל ומעבר למה שמגיע למפלגה של 6 מנדטים ועוד בממשלה פריטטית. זה לא הספיק לאגו שלהם, והחליטו שלמרות שכולם מוותרים, הליכוד החרדים וראש הממשלה (רוטציה), רק הם לא מוכנים להתפשר על כלום ואצלם או הכל או כלום”.

מגל: “ביבי עשה טעות שזרק את ימינה לכלבים. הם היו נאמנים לו כל הדרך והוא ירה RPG בתוך הנגמ”ש והכל בגלל השנאה התהומית בבלפור כלפי נפתלי ואיילת. חבל מיותר ולא תם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות