המשטרה בודקת: איך עומר אדם נכנס למירון? דרעי: מצער שנכנס

המשטרה מבצעת תחקיר: מדוע נכנסו להילולת הרשב"י הזמר עומר אדם והטייקון אבישי נריה? • דרעי: מברך על הבדיקה כיצד נכנסו אנשים שאינם קשורים לאירוע • בין הנכנסים: עוזרי דרעי • הפקת האירוע: "כנראה בשל בלבול שחל במשטרה, אושר להכניס אנשים שהיו ברשימה הלא מעודכנת"
חיים טוויל
י"ח אייר התש"פ / 12.05.2020 17:20

המשטרה מבצעת בשעות האחרונות תחקיר בכדי להבין מדוע נכנסו להילולת הרשב”י במירון אנשים שלא היו אמורים להיכנס, ובהם הזמר עומר אדם והטייקון אבישי נריה המקורב לו, בעוד שהכניסה נמנעה מרבבות אנשים, ובהם זקני ירושלים שעולים מילדותם, אדמו”רים, הורים לילדי ‘חלאקה’, ומאות חסידים שביקשו לעלות לציון, הוחזרו לאחור ונקנסו.

השר אריה דרעי פרסם אחר הצהריים (שלישי) הודעה, בה נאמר:

“המשטרה תבצע תחקיר בכדי להבין מדוע נכנסו למירון אנשים ובהם זמרים ואנשי עסקים שלא היו אמורים להיכנס בעוד מהציבור הרחב נמנעה הכניסה.

השר אריה דרעי, מברך על הודעת המשטרה לפתוח בבדיקה כיצד נכנסו לחגיגות ל״ג בעומר במירון, אנשים, בינהם זמרים, שלא הורשו להיכנס.

השר דרעי מביע צער על כך שהוכנסו למירון אנשים שאינם קשורים לארוע, בעוד מהציבור הרחב נמנעה הכניסה.

יצויין כי השר דרעי פירסם אתמול הודעה כי לא יגיע לחגיגות במירון בשל הנחיות משרד הבריאות, ואף ביקש מכל הח״כים של שס שלא להגיע למירון ולהישמע להוראות משרד הבריאות”.

נזכיר, כי רשימת המוזמנים של הפקת הילולת ל”ג בעומר במירון כוללת לא רק את הזמר והטייקון אבישי נריה, אלא גם לפחות חמישה ממקורבי ויועצי דרעי. 

מטעם חברת ההפקה של דוד עזריאלי נמסר לחרדים 10:

“שמו של הזמר עומר אדם הופיע כחלק מתכנית האירוע הראשונית בחלק האומנותי של ההדלקה הספרדית, הזמר אדם הגיש רשימת משתתפים מטעמו שהועברה לאישור המשטרה.

עקב שינויים בתכנית הופעת הזמר בוטלה, ובהתאם העבירה ההפקה למשטרת ישראל רשימה מעודכנת תוך השמטת שם הזמר ומלוויו.

קצין המשטרה, רכז רישוי במכון צפון, אישר ביום ראשון השבוע בשעה 19:41, את קבלת הרשימה המעודכנת כאמור ללא הזמר ומלוויו. (צילום המסך של אישור הרשימה המצומצמת נמצא בחברת ההפקה והוצג כראיה).

כנראה בשל בלבול שחל במשטרה, אושר להכניס למירון לאנשים שהיו ברשימה הלא מעודכנת. כאמור הגעת הזמר לא בוצעה על ידי חברת ההפקה”.

אלא שמנחה האירוע, השדרן  מנחם טוקר, מסר גירסה שונה: “סערה בכוס מים. ניהלתי את האירוע כמנחה וכבר לפני שבוע עודכנתי שעומר אדם יבצע את קבלת עול מלכות שמים. רק בגלל העיכוב הלא צפוי בהדלקות, כל הליין-אפ התאחר ועומר (ואמן נוסף) לא הספיקו את השידור וההפסד כולו שלנו”.

עד ראיה סיפר לחרדים 10: “אני הייתי שם כשהוא הגיע. ראיתי שהא התחנן לשוטרים להיכנס. כמובן אחרי 10 דקות שהוא התחנן וחייך, השוטר אמר לו שיוריד כמה אנשים מהרכב ושהוא ינהג ואז נכנס”.

במידה ואכן היה בידיו אישור “בשל בלבול שחל במשטרה”, מדוע הוא עוכב?

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מלכות שמים
    12/05/2020 21:31
    מנחם
  1. בושה למפלגת ש”ס שבמעמד הגדול ורווי ההוד של ההדלקה במירון בהשתתפות גדולי הדור ובראשם הראשל”צ שליט”א מזמינים למעמד קבלת עול מלכות שמים ולביצועו אדם חילוני שאין לו אפי’ פרצוף יהודי ומגולח ללא סימני פיאות איך תסבירו לציבור החרדי ולרבנים החשובים שהשתתפו במעמד שלקבלת עול מלכות שמים ניגש אדם שעובר בגלוי על מצות לא תקיפו פאת ראשכם והוא בהתרסה גלויה יצעק שמע ישראל האם נפלתם על הראש ואין לכם בושה כלפי שמיא

  2. זמרים
    07/10/2020 00:02
    יהודי מזועזע
  3. יש איזה סליחה ומחילה לזמרים חילונים ששומרים מה שבא להם ועוברים על כל מה שבא להם, מכניסים אותם לציבור שתומ”צ נותנים להם לשיר בוותן חלקינו ועוד בלי כיפה אנשים שרואים על פניהם טומאה צריך לומר להם בפרצוף אם אתה לא שומר תומ”צ אין לך מה לחפש אצלינו בשום במה שתהיה,יש לך מקום במקומות המתאימים כאחד האדם שרוצה להתחזק, וכל זה למען ילדינו שיבינו מי טרף ומי לא את מי שומעים ומי לא גם אם הוא נחמד ומתקרב לדת אבל מכאן ועד לתת לו במה אין מצב…