קרית יואל: כך יחגוג הרבי מסאטמר את ל”ג בעומר במתכונת הקורונה

דרשה לחסידים בישראל, דרשה לחסידים בארה"ב, ריקודים בבתים, 'מסיבת 'לחיים' וסיומי מסכת • כך יחגגו חסידי סאטמר את ההיולא במקום המדורה הגדולה
יוסף גרינבוים
י"ח אייר התש"פ / 11.05.2020 23:35

מעמד ל”ג בעומר בקרית יואל, שמידי שנה מושך רבבות יהודים מרחבי ניו יורק, מכל העדות והמגזרים – לא יתקיים השנה.

כבר בצהריים, בשעה 14:15 שעון ניו יורק, מסר האדמו”ר מסאטמר דרשה בטלפון במיוחד לתושבי ארץ הקודש. זאת לאחר שהערב, כרבע שעה אחרי תפילת מעריב, התכנסו מאות חסידי סאטמר בארץ הקודש והדליקו נרות בבתיהם, ואחר כך האזינו לדרשה.

בשעה 21:15 שעון ניו יורק יתפללו תפילת מעריב וספירת העומר בבית האדמו”ר בקרית יואל, מעמד שיועבר בשידור טלפוני לאלפי החסידים בניו יורק, ואחר כך ידליקו כל אחד ואחד נרות בביתו.

האדמו”ר שליט”א ימסור דרשה מיוחדת לתושבי ארה”ב ואחר כך מקהלת סאטמר ישמחו את הציבור שירקוד בבית עם בני המשפחה בלבד.

בהמשך יאזינו לדרשה מיוחדת מפי המשפיע רבי אלימלך בידרמן.

למחרת בבוקר, בשעה 6:45, יסיימו כל אנשי הקהילה את ספר תהלים. לאחר תפילת שחרית עם האדמו”ר ומסיבת ‘לחיים’ שתתקיים אחרי התפילה, ימשיכו לשדר שיעורים מיוחדים לציבור בטלפון, במשך כל שעות היום.

בשעות הערב, בזמן שבכל שנה עורך האדמו”ר את שולחנו לרגל ההילולא, יתקיים השנה סיום מסכת חגיגה וסדר מועד והתחלת מסכת יבמות וסדר נשים שנלמד על ידי חסידי סאטמר בעולם במסגרת חבורת “יסודי התורה”. כל אחד ואחד יסדר את שולחנו בביתו בסעודה מיוחדת לכבוד התורה ולומדיה, ובשעה 19:00 בערב האדמו”ר יסיים את המסכת ויגיד הקדיש כנהוג.

ה’טיש’ שיערוך בביתו הפרטי יועבר בשידור טלפוני לכל בתי החסידים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות