הייתי שם ובכיתי: איש התקשורת דודי זילברשלג על השחקן שולי רנד

דודי זילברשלג
|
י"ד אייר התש"פ / 08.05.2020 16:24
צוות ‘המקור’ חשף אמש את כל הפרטים על הסכסוך המשפחתי הטרגי, בין הזמר שולי רנד ורעייתו מיכל, והביא את הגירסה השונה שלו ושלה לאותו הסיפור • איש התקשורת דודי זילברשלג הגיב לאחר שידור התכנית המטלטלת, כמי שהיה שם וראה

שולי רנד, או כפי שאני נוהג לכנותו בשמו המלא רבי שולם יוסף כשם זקנו החסיד, כליל הכישרונות אך למעלה מזה אציל נפש ומתוקן במידות. לא בכדי הוא אהוב ונערץ על המונים.

שנים שחייתי מקרוב את מערכת היחסים המורכבת והמפותלת של הבית ההרוס.

קבוצה גדולה של חברים טובים עמדו לימינו והתחננו לפניו למלט נפשו מן הטרלול הנורא, הוא מיאן בתוקף. כאשר המשפחה הושלכה לרחוב עם הילדים היה מי ששילם כל סוף שבוע לבית המלון, כשעברו לדירה רחבת ידיים הערבים נתבעו לדין ובמקביל ספגו קיתונות של רעה תחת טובה.

הייתי שם ובכיתי.

יותר ממה שניתן לסייע לא יכולתי, איך השחירו את פניו ותקפו אותו במר”ץ.

אני מחכה לארגוני הנשים עם הפנים הצדקניות שיפנימו שהצדק אינו תמיד בצד אחד ולא תמיד מוחלט מי המין החלש.

לכל המתחסדים נוכח הצהוב, האדום במקרה זה גבר ולא ניתן עוד להתרחץ בדמה של משפחה שלימה.

להבדיל מהרבה תוכניות הרוחצות בדם נקיים, הפעם הצליחה ההפקה לאזן ואף לתקן רצח אופי חסר רחמים רב שנים לאיש מלא חן חדד ורחמים.

את הפומביות לטלנובלה הוא לא בחר, גם להיות נרדף ומוכה הוא לא בחר והוא אף לא טמן ידו בצלחת, חטף, שתק והלך לסבלותיו.

שימח אחרים הלהיב המונים ובליבו פנימה היה אבל וחפוי ראש.

יש מי שנזון מסיפורים ויש מי שהיה על הסט, הייתי שם משועבד, ביקשתי להיטיב, נכון שמכות לא חטפתי אבל רוע ראיתי, ועוד איך ראיתי.

שלום יוסף אחי היקר, לאחר השפלתך הציבורית והזובור הפומבי נוכחתי יחד עם הישרים שבעם להבין איך גבר שמתרסק מול מצלמה יכול לצאת בד בבד האיש העוצמתי בעולם.