שליט מתגונן: כשאני הולך לנחם, אני לא מזמין צלמי עיתונות

גלעד שליט מביע דאגה לשלומם של החיילים הנלחמים ברצועה: "הם תמכו בי בעבר ואני מתפלל בשבילם עכשיו" • נועם שליט על טענות 'שחרור הרוצחים': "אנשים רוצים להאשים את גלעד על המאבק הלאומי לשחרר אותו"?
אליעזר היון
ג' אב התשע"ד / 30.07.2014 12:50

הימים האחרונים, כפי שדווח בחרדים10, מצאו את משפחת שליט בקו האש, כאשר ביקורת עזה הוטחה כלפיהם ברשתות החברתיות אודות חוסר התייחסותם למלחמה בעזה.

כעת מגיבים גלעד שליט ואביו נועם לאירועים ומתייחסים גם לביקורת כלפיהם.

גלעד שליט הביע בשיחה עם חדשות 2 את דאגתו לחיילי צה”ל הנמצאים ברצועה. “כפי שחיילי צה״ל עזרו ותמכו בי בעבר, כך אני מודה להם על הפעילות שלהם היום ועוקב בדאגה אחר המתרחש”, אמר שליט. “אני מתפלל לשלומם של החיילים ומקווה שיחזרו הביתה בשלום, תודה לכם״.

האב נועם שליט ביקש לדחות את הביקורת שהופנתה כלפי המשפחה, על כך שהם אינם מגלים התעניינות או מפגינים הזדהות עם חללי ופצועי המלחמה. לדבריו, בני המשפחה אינם מעוניינים לבטא את פעולותיהם בנושא בפומבי: “אני לא מעוניין ליחצן את מה שאנחנו עושים או לא עושים כשאני הולך לנחם משפחות שכולות, אני לא מדווח על כך לתקשורת ולא מזמין צלמי עיתונות. ובהחלט ניחמתי. גם אנחנו משפחה שכולה, ובארץ אין לאף אחד מונופול על השכול”.

בהקשר לפרסומים על מעצרים חוזרים של חלק ממשוחררי עסקת שליט אומר נועם: “אנשים רוצים להאשים את גלעד על המאבק הלאומי לשחרר אותו? אז אולי עכשיו חלק יכולים להצטער על כך ששחררו אותו, גם התבטאויות כאלו שמעתי.

“זאת למרות שמאז שגלעד חזר שוחררו גם אסירים וגם מחבלים עם דם על הידיים, אז יכול להיות שהוא באמת אשם”.

נועם שליט ביקש בינתיים לשמור את תגובתו לביקורת לימים אחרים: “כל עוד יש מלחמה ואנשים נהרגים ונפצעים, אנחנו לא מעוניינים להתחיל עימותים בתקשורת על העניינים האישיים שלנו. אם וכאשר כל זה יסתיים אולי נאמר משהו, אבל עכשיו הבעיות האישיות שלנו לא צריכות להיות על סדר היום הלאומי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות