‘יום אחד תהיה בלי מאבטחים. בום’: האיום הישיר על חיי יאיר נתניהו

איש שמאל שהשתתף בהפגנה מול בית ראש הממשלה, איים על יאיר נתניהו: "תזכור את ההבטחה שלנו" • בנו של נתניהו כבר הגיש בעבר תלונה למשטרה - אך לא קיבל מענה: "זה פשוט פסיכי! אני מרגיש שהדם שלי הפקר!" • השר ארדן הגיב: הסתה לאלימות ועבירה פלילית
אבי כץ
י"ב אייר התש"פ / 06.05.2020 14:48

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, פרסם אמש (שלישי) בחשבון הטוויטר שלו סרטון בו נראה איש שמאל מאיים עליו.

בתיעוד שפרסם נתניהו נראה האיש מאיים: “יאיר תזכור את ההבטחה שלנו. זה נראה רחוק מאוד. אמרנו לך כל הזמן, אנחנו יודעים למה אתה צריך מאבטחים. תאמין לי שאנחנו יודעים, יום אחד אתה תהיה בלי מאבטחים – בום. אין לדעת”.

נתניהו כתב: “וואו!  מאיים על חיי במפורש במגפון מול בית ראש הממשלה!”. הוא ציין כי  הגיש כבר בעבר תלונה למשטרה אך העיד שלא קיבל עליה שום מענה.

השר לביטחון פנים גלעד ארדן הגיב: “יאיר בוקר טוב, זה אכן איום חמור וישיר שמהווה להבנתי הסתה לאלימות ועבירה פלילית.

“ביקשתי מהמשטרה עדכון דחוף האם הוא טופל ואיך.

“עם זאת, חשוב להדגיש, שבעבירות של הסתה והתבטאויות אלימות, ההחלטה אם לפתוח בחקירה פלילית אינה של המשטרה אלא רק של פרקליטות המדינה שמנחה את המשטרה”.

 

יאיר השיב לו: “זה פשוט פסיכי! אני מרגיש שהדם שלי הפקר! הפרקליטות ומשטרת ישראל פשוט מעודדות אלימות וחלילה רצח כלפי משפחת נתניהו”.

הוא הוסיף: “דרך אגב השוטרים עמדו מטר מחיים שדמי בהפגנה שצעק את ההסתה בבית רוה”מ. עמדו וצחקו. אין להם סמכות לעצור אותו בלי הוראה מהעבריין הנמלט מנדלשיכט? אז איך הם עוצרים על המקום מהרגע להרגע את שפי פז אישה מבוגרת שורדת סרטן כל שני וחמישי בהפגנות ימין? מנדשליכט איתם על הקו בלייב?”

מדוברות המשטרה נמסר:

בהמשך לפניות כתבים הרינו לאשר, כי הוגשו במשטרה תלונות על ידי יאיר נתניהו ומי מטעמו, בטענה לעבירות של הסתה ואיומים. כל מקרה המגיע לידיעת המשטרה ובו נטען שנעברו עבירות הסתה, נבדק ומועבר לפרקליטות לעיון והחלטה על המשך ההליך כמקובל, וכך נעשה גם במקרה זה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מעניין שהשמאל קורא ומבין רק כתובת מימין לשמאל ולא ההיפך
    06/05/2020 15:25
    שאול א.
  1. או שהוא חושב שרצח של אנשי ימין מותר ורק דמם של אנשי שמאל קדוש.