“גם אני חוטא”: הווידוי של משה נוסבאום על תיוג החרדים • צפו

אחרי הדיווח על השוטרת שנתנה דו"ח וכתבה 'חובשי כיפה ולבושים בחולצה לבנה' - אמר הכתב בגילוי לב: "לא אחת אני טורח לציין שמדובר ב-x שהוא חרדי למרות שאין לזה שום רלוונטיות. בשורה התחתונה אנחנו גורמים עוול"
אבי כץ
י"ב אייר התש"פ / 05.05.2020 23:14

משה נוסבאום, כתב הפלילים של חדשות 12, התוודה בשידור במהדורה המוקדמת, כי לעיתים הוא ״חוטא״ כאשר הוא מדווח על חשוד ומציין שמדובר באדם חרדי – על אף שאין צורך לציין את המגזר אליו החשוד משתייך.

הכתב אמר: “גם אני חוטא בחטא הזה. לא אחת ולא פעמיים כאשר אני במהלך הדיווחים טורח לציין שמדובר ב-x שהוא חרדי למרות שאין לזה שום רלוונטיות. כשאני מנסה לאפיין מישהו הכי קל לי לעשות את זה בדרך הזו, ׳הוא חרדי׳, אין לכך כל קשר ובשורה התחתונה אנחנו גורמים עוול”.

נוסבאום אמר את הדברים בעקבות הדיווח של ישראל יוספי כאן באתר חרדים 10 על נהוראי אשוש, חרדי בן 19, תושב נתיבות, שספג דוח, לאחר שרכב על אופניים חשמליים ללא קסדה ומסכה ובדוח כתבה השוטרת כי הצעיר ואחיו היו ‘חובשי כיפה ולבושים בחולצה לבנה’“.

כתב חרדים 10 התלווה אל בת שבע, אמו של נהוראי, אל תחנת המשטרה, שם היא הטיחה בשוטר ובקצין ששוחחו עמה: ” למה היה צריך לכתוב ‘כיפה וחולצה לבנה’. למה זה היה חשוב?”

עוד בנושא:

למה השוטרת כתבה “שניהם חובשי כיפה ולבושים בחולצה לבנה”?

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות